17
سه شنبه 5 بهمن 1400
شماره 8422
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همه مقصرند جز من!

امورات دنیا از زاویه دید امیر قلعه‌نویی
یادداشت
در نخستین بازی از دور برگشت لیگ بیست‌ویکم، گل‌گهر سیرجان در تبریز با نتیجه مساوی بدون گل برابر تراکتور متوقف شد.
ویژه
نفت مسجدسلیمان دور برگشت مسابقات لیگ برتر را هم خوب شروع نکرد. آنها که نیم‌فصل اول با شاهکار فراز کمالوند فقط موفق به کسب 11امتیاز شدند و در رده ماقبل پایانی جدول قرار گرفتند، برای نیم‌فصل دوم محمود فکری را روی نیمکت تیم خود نشاندند.
در شرایطی که انتظارها برای صدور رأی کمیته استیناف در پرونده انضباطی گل‌گهر سیرجان همچنان ادامه دارد و کسی نمی‌داند این رأی چه زمانی صادر خواهد شد، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف یک راهنمایی بزرگ در این مورد انجام داده و گفته: «رای صادر شده عادلانه خواهد بود.»
تیم نساجی با تساوی دیروز مقابل فجرسپاسی تعداد هفته‌های شکست‌ناپذیری‌اش را به 9 رساند. شاگردان ساکت الهامی از هفته هفتم دیگر در لیگ شکست نخورده‌اند و روز گذشته هم در آخرین دقیقه بازی با فجرسپاسی گل تساوی را زدند و از شکست فرار کردند.
مصطفی دنیزلی، چهره خاصی برای اهالی فوتبال در ایران است. سرمربی باتجربه اهل ترکیه که سابقه حضور در تیم‌های پاس، پرسپولیس و تراکتور ایران را دارد در این فصل هدایت تیم آلتای‌اسپور ترکیه را بر عهده داشت؛ تیمی که محمد نادری، مدافع سابق استقلال هم در آن عضویت دارد.
در آستانه 2بازی حساس ایران مقابل عراق و امارات، تست کرونای 2بازیکن اصلی تیم ملی مثبت اعلام شده و این 2نفر احتمالا هر 2بازی آینده را از دست خواهند داد.
مارک ویلیامز، نام بزرگی در جهان ورزش است. اسنوکرباز چپ‌دست انگلیسی که 3بار قهرمان جهان شده و رنک 8 دنیا را دارد اما او می‌گوید: «باید به احترام حسین وفایی کلاه از سر برداشت.»

در 2 ثانیه جهانی شدیم!

تیم ملی ایران با گل ثانیه آخر، کویت را 27-26 شکست داد و به مرحله یک‌‌چهارم نهایی مسابقات آسیایی رسید؛ هندبال ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 را هم با همین شلیک آخر گرفت
تیم ملی هندبال به مسابقات قهرمانی جهان 2023 سوئد-لهستان صعود کرد. این صعود درست در آخرین ثانیه بازی دیروز این تیم مقابل کویت قطعی شد.
کابوس رئالی‌ها

کابوس رئالی‌ها

امباپه و مسی و نیمار هستند، کریم احتمالا نیست
درحالی‌که نیمار به تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن برگشته و مسی هم کم‌کم از گرفتاری کرونا خارج و به ترکیب اضافه می‌شود و امباپه هم برخلاف شایعه مصدومیتش بدون درد در پیروزی 4-صفر مقابل رمس بازی کرده، در اردوی رئالی‌ها نگرانی شدیدی به‌وجود آمده است.
کرونا به اردوی ایران هم رسید
کرونا به اردوی ایران هم رسید
تیم ملی فوتبال زنان هرچند به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی امیدوار شده اما نگران حذف به‌دلیل کروناست
تیم ملی فوتبال زنان دیروز شرایط ویژه‌ای داشت. از یک طرف به صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امیدوار شد و از طرف دیگر نگرانی مثبت‌شدن تست کرونای بازیکنان وجود داشت که ناچار نشوند به‌اجبار مانند تیم هند مسابقات را ترک کنند.
فرهنگ هواداری در باشگاه‌های مختلف با هم فرق دارد. بعضی باشگاه‌ها، به‌ویژه در روسیه و شرق اروپا به بازیکن سیاهپوست خودشان هم رحم نمی‌کنند.

هوادار - استقلال رسما لغو شد

فوتبال ایران
دیدار استقلال و هوادار که قرار بود روز چهارشنبه 6بهمن در استادیوم انقلاب کرج برگزار شود، با اعلام سازمان لیگ لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بازگشت به فوتبال علی اصغری

یادداشت
از حرفه‌ای‌شدن فوتبال ایران زمان نسبتا درازی می‌گذرد. بیش از 2دهه است که ما لیگ برتر داریم و با سازوکاری مشابه لیگ‌های حرفه‌ای دنیا مسابقات‌مان را برگزار می‌کنیم.

خشم دکتر

حضور پرسروصدای بیژن ذوالفقارنسب در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس، خیلی زودتر از حد تصور به پایان رسید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
با پاندمی کووید-۱۹ فوتبال و فوتسال زنان نیز به قرنطینه طولانی‌مدت رفته بودند و پس از احیای دوباره، فوتبال زنان با شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا فعالیتش را از سر گرفت و حالا هم که در جام ملت‌‌ها بازی می‌کند.