15
سه شنبه 5 بهمن 1400
شماره 8422
استانی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مردم باید بتوانند به راحتی پیاده و سواره به حرم مطهر دسترسی داشته باشند و از این‌رو باید بدون اینکه به ساکنان قدیمی ضرری وارد و مانعی برای توسعه ایجاد شود، معارضات، آزاد و مسیر تشرف زائران به حرم مطهر بازگشایی شود.
نایب ‌رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: املاک وزارتخانه‌ای در شمال، حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان ارزش پیدا کرده که آزادسازی خواهد شد.
گزارش‌2
ساکنان 2محله محروم و حاشیه‌ای امید و الغدیر در گناوه مشکلات زیادی دارند. به گزارش فارس، قاعدی از ساکنان محله امید گناوه می‌گوید: امید و الغدیر گناوه 2محله‌ای هستند که نه جزو شهر محسوب می‌شود و نه جزو روستا و دهیاری و شهرداری طبق قانون نمی‌توانند به آنها خدمات‌رسانی کنند.

سهم ‌ زنان در مدیریت شهرها

فقط در 6 شهر از میان 1424شهر کشور زنان بر کرسی شهرداری نشسته‌اند که سهمی حدود 0/42 درصد را شامل می‌شود
گزارش
چند وقت پیش بود که مهدی جمالی‌نژاد، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفت‌وگو با همشهری اعلام کرد: حدود 98درصد شهرداران توسط شوراهای اسلامی شهرها معرفی شده‌اند.
شیراز؛ میزبان مرغان دریایی

شیراز؛ میزبان مرغان دریایی

شهروندان شیرازی، همچون سال‌های قبل میزبان مرغان دریایی هستند که اواخر هرسال به شیراز کوچ می‌کنند و منظره زیبایی را در رودخانه خشک در بلوار شهید چمران شیراز به نمایش می‌گذارند.
راه روستاها بسته است‌ دارو به سختی می‌رسد
راه روستاها بسته است‌ دارو به سختی می‌رسد
محصور شدن روستاهای جنوب کرمان در میان سیلاب، تردد و دسترسی اهالی به دارو و غذا را مشکل‌‌ کرده است. یک هفته از شروع بارندگی سیل‌آسا در جنوب کرمان می‌گذرد و به‌گفته بهورزان، تا‌کنون بیماری به‌صورت شایع مشاهده نشده است، اما این احتمال که در صورت استمرار وضع موجود شرایط بهداشتی بحرانی شود، دور از ذهن نیست.
PDF استانی
کوتاه استانی
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، از افزایش ۱۳درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان خبر داد.