• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 5 بهمن 1400
کد مطلب : 151874
+
-

با مردم/چرا خط‌309 بهارستان جمع‌آوری شده است

مدتی است که اتوبوس‌های خط‌309 بهارستان جمع‌آوری شده و به جای آن مینی‌بوس‌هایی مشغول به کارند که با تأخیر بسیار زیاد و چیزی حدود یک ساعت به یک ساعت می‌آیند. سالمندان و دانش‌آموزان باید در این سرما و آلودگی هوا ساعت‌ها در صف منتظر بمانند. از مسئولان اتوبوسرانی درخواست داریم تا هر چه زودتر اتوبوس‌ها را به روال قبل به این مسیر برگردانند.
کنشلو از تهران

توجه به بهداشت روانی شهروندان موضوعی فراموش شده است
صدا‌های گوشخراشی که در کلانشهرهایی مانند پایتخت همواره به جان شهروندان می‌نشیند عوارض منفی و روانی بسیاری دارد که در درازمدت آشکار می‌شود. جا دارد مسئولان از هم‌اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صوتی و تولید خودروها و موتورهای بی‌صدا باشند و شهرداری در این زمینه با تأکید بر سلامت روانی شهروندان پیشگام شود.
قاسم محمدرضایی از تهران

در کلاردشت کار از جنگل‌خواری گذشته است
در کلاردشت مازندران، کار از جنگل‌خواری گذشته و علنا کوه‌خواری اتفاق می‌افتد. متأسفانه عده‌ای سودجو با تخریب گسترده منابع طبیعی (جنگل و کوه) سرمایه نسل‌های آینده را قربانی طمع و لذت‌جویی عده‌ای قلیلی می‌کنند. عجیب آنکه بعضا ادارات و نهادهای ذیربط هم در اینگونه موارد سکوت می‌کنند. یکی از مشکلات شهرها و روستاهای کوچک، محلی‌بودن مسئولان و چشم‌پوشی از حقوق عامه مردم ایران برای اقوام و فامیل است. خواهشمندم به این موضوع، به‌عنوان یک موضوع ملی، ورود جدی شود.
کلخوران از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید