• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
سه شنبه 21 دی 1400
کد مطلب : 150554
+
-

آتش سوزی مرگبار در برج بلوار تعاون

آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی در بلوار تعاون جان 4نفر را گرفت و 2مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش همشهری، این حادثه عصر دیروز در برج آناهیتا واقع در خیابان شربیانی شرقی اتفاق افتاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آتش‌سوزی در یکی از واحدها اتفاق افتاده و چند نفر از ساکنان آنجا آسیب دیده‌اند. در این شرایط آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق و نجات حادثه‌دیدگان را آغاز کردند و امدادگران اورژانس نیز به امدادرسانی به مصدومان پرداختند.
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این‌باره گفت: ساعت ١٨:٠۴ دوشنبه یک مورد حادثه حریق در یک برج مسکونی در بلوار تعاون، به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد. پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس، یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند که بررسی‌ها نشان داد متأسفانه در این حادثه 4نفر جان خود را از دست داده و 2نفر مصدوم شده‌اند.
خالدی در ادامه گفت: هر 4قربانی حادثه مرد هستند و بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که یکی از آنها به‌دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده و 3نفر دیگر به‌دلیل دودگرفتگی دچار خفگی شده‌اند.
براساس این گزارش، شواهد به‌دست آمده نشان می‌دهد علت اولیه حادثه انفجار کپسول پیک‌نیک در یکی از واحدهای این برج مسکونی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید