17
چهار شنبه 12 شهریور 1399
شماره 8027
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل در اتاقک نگهبانی

رویداد
​​​​​​​ نگهبان ساختمانی در پایتخت به قتل رسید و مهمان آشنا به اتهام قتل عمد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ویژه
​​​​​​​ مردی که در جریان مشاجره با همسرش با وی درگیر شده و با کارد آشپزخانه وی را به قتل رسانده بود ساعتی پس از جنایت دستگیر شد.
​​​​​​​ماموران مرزبانی در جریان درگیری با اشرار مسلح در شرق کشور موفق به کشف بیش از یک تن تریاک شدند.
جنایی
​​​​​​​  قاچاقچی بین‌المللی شیشه که به حبس ابد محکوم شده بود مورد عفو قرار گرفت و بعد از 10سال از زندان آزاد شد اما 48ساعت بعد در درگیری دست به جنایت زد.
همزمان با صدور حکم 9سال حبس برای پدر رومینا اتفاق افتاد

قاتل فاطمه از قصاص گریخت

پیگیری
​​​​​​​درحالی‌که واکنش‌ها به حکم صادر شده برای پدر رومینا، دختر نوجوانی که توسط پدرش سر بریده و قاتل در دادگاه تنها به تحمل 9سال حبس محکوم شد، ادامه دارد، حالا از آبادان هم خبر می‌رسد که والدین فاطمه برحی، زن جوانی که توسط شوهرش سربریده شد، با حضور در دادگستری قاتل دخترشان را بخشیده‌اند.
جزئیات ربودن یسنا کوچولو توسط مرد معتاد

جزئیات ربودن یسنا کوچولو توسط مرد معتاد

پلیس جزئیات تازه‌ای از ربودن دختری 3ساله را در روز عاشورا توسط مردی معتاد منتشر کرد.
با مردم
با مردم
قوه محترم قضایی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان سهام عدالت و مدیران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و کارگزاری‌های درگیر در فروش سهام عدالت اقدامات لازم را به عمل آورد تا مشکلات، معضلات و ابهامات به‌وجود آمده در این مورد هرچه سریع‌تر مرتفع شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز پیرو انتشار پیام مردمی با موضوع قطع مکرر آب در مناطق مختلف کرج، به‌خصوص در کمالیه کمالشهر در ستون با مردم روز 20مردادماه پاسخ داده است: در 2سال اخیر در خیابان‌های بوستان و گلستان کمالیه کمالشهر بیش از 4100متر عملیات اصلاح شبکه و انشعاب آب و حفر و تجهیز 7حلقه چاه جدید صورت گرفته است و با این اقدامات هیچ‌گونه قطعی آب از این شهرک و خیابان‌های منشعب از آن در مرکز 122آبفای البرز ثبت نشده است.