11
چهار شنبه 12 شهریور 1399
شماره 8027
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه سرمایه اجتماعی در ایران در سال‌های اخیر کاهش جدی داشته است، به ایسنا گفت: در چنین شرایطی اگر کشور به سوی تنش پیش برود، همه‌‌چیز تخریب خواهد شد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با همتای نیجری با تبریک ریاست دوره‌ای نیجر بر شورای امنیت، با اشاره به طرح آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران اظهار داشت: اطمینان دارم نیجر به‌عنوان یکی از اعضای جنبش عدم ‌تعهد، همان‌گونه که در برابر قطعنامه غیرقانونی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران موضع سازنده‌ای داشت، در دوران ریاست خود بر شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز، به شکل کاملا مستقل و حرفه‌ای عمل کرده و از سوءاستفاده از جایگاه سازمان ملل متحد و شورای امنیت برای زیاده‌خواهی و یکجانبه‌گرایی آمریکا جلوگیری خواهد کرد.
روایت معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور از پیش‌بینی اعتراض‌های دی‌ماه96 و آبان98

هشدارهایمان را داده بودیم

وزارت کشور
نشست خبری روز سه‌‌شنبه معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور پاسخ مفصلی به طیف مختلف مسائل و حوادث امنیتی در ماه‌ها و سال‌های گذشته بود.
دلیل قطعی برای حاشیه‌نشینی اصلاح‌طلبان وجود ندارد

دلیل قطعی برای حاشیه‌نشینی اصلاح‌طلبان وجود ندارد

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره موقعیت اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات به اعتمادآنلاین گفت: مشخص است که جامعه این روزها نگاه مثبتی به اصلاح‌طلبان ندارد و آنها را به‌دلیل حمایت از دولت روحانی مسبب سختی‌های فعلی می‌دانند، اما حتی این موضوع را هم نمی‌توان دلیلی قطعی برای حاشیه‌نشینی یا ناکامی جریان اصلاحات در ۱۴۰۰ دانست.
جوابیه استانداری خوزستان به پناهیان
جوابیه استانداری خوزستان به پناهیان
استانداری خوزستان در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام پناهیان، یکی از روحانیون معروف کشور با صدور اطلاعیه‌ای واکنش نشان داد.