17
دو شنبه 10 شهریور 1399
شماره 8025
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرقت از طلافروشی‌ها با همدستی همسران

​​​​​​​مردی که همراه 2همسر و خواهرش دست به سرقت از طلافروشی‌های تهران می‌زد، دستگیر شد.
ویژه
به تازگی راهنمایی و رانندگی با ارسال پیامک به مالکان خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان دارند اخطار ارسال می‌کند که اگر تا یک‌ ماه آینده تسویه حساب نکنند، خودروی آنها توقیف می‌شود! با توجه به گرانی‌های اخیر و از دست رفتن درآمد خیلی از مردم، توقع می‌رود راهنمایی و رانندگی بیشتر از اینها با مردم مدارا کند.
جنایی
3‌ماه پس از قتل هولناک رومینا اشرفی، دختر 13ساله تالشی به‌دست پدرش، دادگاه قاتل را به تحمل 9سال حبس محکوم کرد؛ حکمی که با اعتراض و واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است.
​​​​​​​ «می‌خواستم هیجان را تجربه کنم و اصلا فکرش را نمی‌کردم که دستگیر خواهم شد.»
تنها یک ساعت پس از حادثه وحشتناک در یکی از پمپ‌بنزین‌های شهرستان بوکان که در جریان آن جوان شرور با حمله به متصدی پمپ‌بنزین او را با ضربات چاقو مجروح کرد، متهم این پرونده از سوی پلیس دستگیر شد.

مأمور فداکار تسلیم مرگ شد

​​​​​​​مامور کلانتری قلهک که هنگام اجرای حکم تخلیه قصد داشت با فداکاری جان مستأجری که دست به خودسوزی زده بود را نجات بدهد به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «لزوم نظارت بیشتر بر میادین میوه و تره‌بار» در ستون با مردم روز 31تیرماه پاسخ داده است: سازمان میادین شهرداری تهران رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را وظیفه ذاتی خود می‌داند و در این مورد بدون اغماض با متخلفان در چارچوب قانون برخورد کرده و می‌کند.