• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 10 شهریور 1399
کد مطلب : 108820
+
-

با مردم

با مردم











راهنمایی و رانندگی با رانندگان مدارا کند
به تازگی راهنمایی و رانندگی با ارسال پیامک به مالکان خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان دارند اخطار ارسال می‌کند که اگر تا یک‌ ماه آینده تسویه حساب نکنند، خودروی آنها توقیف می‌شود! با توجه به گرانی‌های اخیر و از دست رفتن درآمد خیلی از مردم، توقع می‌رود راهنمایی و رانندگی بیشتر از اینها با مردم مدارا کند.
اعتمادی از تهران

  گرانی بیش از اندازه نوارهای تست قند خون
هم‌اکنون میلیون‌ها بیمار مبتلا به دیابت یا همان قند بالای خون در کشورمان زندگی می‌کنند که اغلب هر روز و بعضاً روزی 2بار یا چندبار باید میزان قند خون خود را با دستگاه‌های دستی مخصوص کوچک دیجیتال اندازه‌گیری کنند، از آنجا که قیمت نوارهای تست قند این دستگاه‌ها وارداتی و یک‌بار مصرف و فوق‌العاده گران شده، جا دارد دولت محترم این اقلام را مانند انسولین‌های قَلمی، با ارز دولتی وارد کرده و با قیمت ارزان‌تر و یارانه‌ای در اختیار بیماران دیابتی نیازمند به این وسیله ضروری قرار دهد تا بابت بیماران قندی بیش از این تاوان نپردازیم.
کمالی از همدان 

   مسافران ورودی به ایران حتی یک ساعت قرنطینه نمی‌شوند
در بدو ورود به کشورهای عربی مسافر با نصب جی‌پی‌اس 14روز قرنطینه می‌شود، ولی درایران، دوستی از اسپانیا آمده بود که حتی یک ساعت هم  معاینه و قرنطینه نشد.
 یک پزشک

  خط بی‌آر‌تی از پایانه شرق به وردآورد دایر شود
اگر از پایانه شرق به پایانه وردآورد خط بی‌آرتی برقرار شود از خروج خودروهای شخصی عملا جلوگیری شده و تا حد قابل‌قبولی از ترافیک کاسته خواهد شد.
مزینانی از تهران 

   شلوغی بیش از اندازه دفاتر خدمات قضایی الکترونیک
دفاتر خدمات قضایی الکترونیک بسیار شلوغ شده و با اینکه پرسنل این دفاتر پشت فضای محصور با پلاستیک هستند و ماسک دارند، اما تماس مرتب افراد با وسایل و تکرار امور  مختلف میان این باجه و آن باجه، خطر شیوع ویروس کرونا را زیاد کرده است. کاش مردم بخشی از کار قضایی خود را از طریق اینترنت و در خانه انجام دهند. کارهایی از قبیل تایپ کردن عریضه، پرداخت پول تایپ یا هزینه ثبت سنا و امثال اینها.
 داوودپور از پرسنل دفتر خدمات قضایی 

   کندی خدمات‌دهی در شعب بانک سپه 
خدمات‌دهی شعب بانک سپه بسیار به کندی انجام می‌شود به‌طوری‌که برای واریز وجه حداقل باید یک ساعت زمان در نظر بگیرید و در این شرایط کرونایی در بانک معطل شوید، چه‌کسی مسئول است؟
امامی از تهران

   به داد جنگل‌های بلوط الوار گرمسیری اندیمشک برسید 
متخلفان بدون ترس و واهمه به قلع و قمع درختان روستاهای دشت لاله، انارکی و منگره و... در اندیمشک ادامه می‌دهند و محیط‌زیست اندیمشک هم کاری نمی‌کند.
لیوارجانی از اندیمشک

   جولان موش‌هایی که سیم‌های خودروها را نیز می‌جوند
جولان موش‌ها در این هوای بسیار گرم تابستان در داخل جوی‌های آب کثیف کوچه‌ها و خیابان‌ها و اطراف سطل‌های بزرگ زباله، مردم تهران را بیشتر از کرونا نگران می‌کند. شهرداری، شهر تهران را از وجود موش‌های خطرناک که حتی سیم‌های سیستم فنی خودروها را می‌جوند، پاک کند.
اسفندیاری از تهران 

   ترافیک حضور کوهنوردان دماوند در روزهای کرونایی
متأسفانه کوهنوردان بی‌توجه به کرونا و محدودیت‌های درنظر گرفته شده همچنان بر صعود پافشاری می‌کنند و این حضور بیش از حد کوهنوردان در دماوند، خطرات محیط‌زیستی زیادی ‌به همراه دارد.
خوش‌نگر از کرج

   قانون سربازی اصلاح شود
از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم، نسبت به اصلاح قانون سربازی اقدام کنند. وقتی این تعداد غایب سربازی وجود دارد یعنی این قانون خالی از اشکال نیست، چون قانون باید متناسب با شرایط روز تغییر کند.
بقایی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید