13
دو شنبه 10 شهریور 1399
شماره 8025
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رونق ساخت‌و‌ساز، درکنار بهبود شرایط تامین مسکن، بازار بسیاری از صنایع و اصناف مرتبط با این صنعت را نیز گرم می‌کند.
با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، دغدغه والدین و دانش‌آموزان برای خرید نوشت‌افزار و دفتر مشق با قیمت، کیفیت و کارکرد مناسب نیز بیشتر شده است.
این روزها بازار لوازم خانگی حال و روز خوشی نداشته و علاوه بر کمبود این اقلام در بازار، قیمت‌ها هفتگی تغییر کرده و سهم محصولات قاچاق از بازار افزایش می‌یابد.

قیمت تن ماهی تا کجا بالا می‌رود؟

تخصیص نیافتن ارز به واردات ماهی تن مورد نیاز صنایع تولیدی، باعث دپوی حجم زیادی از واردات در گمرک شده و گرانی کنسرو تن ماهی را به دنبال داشته است
مصرف گوشت سفید به ‌عنوان یکی از سالم‌ترین مواد پروتئینی همواره مورد توصیه کارشناسان تغذیه بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران و قرارگیری کشور در میان 2زیستگاه مهم آبزیان، اینکه ماهی و دیگر آبزیان سهم بالایی در برنامه تغذیه خانوارهای ایرانی داشته باشند، انتظار نابجایی نیست.
آسیب قیمت گذاری دستوری به تولید روغن موتور

آسیب قیمت گذاری دستوری به تولید روغن موتور

قیمت انواع روغن موتور تولید داخل متاثر از افزایش نرخ و مشکلات تامین مواداولیه تولید در بازار خرده‌‌فروشی در حالی افزایش یافته که تولید‌کنندگان داخلی، قیمت‌گذاری دستوری را عامل آسیب به این صنعت می‌دانند.
سود 40درصدی دلالی در بازار گوشت قرمز
سود 40درصدی دلالی در بازار گوشت قرمز
گلایه‌های تولید‌کنندگان از افزایش هزینه تمام‌شده تولید و دپوی دام زنده در حالی ادامه دارد که 40درصد قیمت خرده‌فروشی هرکیلوگرم گوشت قرمز نصیب دلال‌ها می‌شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای امور تحصیلی مانند انجام تحقیقات، نوشتن پایان‌نامه یا به‌دلیل نوع شغل خود نیازمند تایپ یا ترجمه مطلب هستید، توجه داشته باشید که در راسته بازار ترجمه و تایپ خیابان انقلاب، روبه‌روی دانشگاه تهران، علاوه بر خرید کتاب‌های درسی یا غیردرسی، می‌توانید از این نوع خدمات نیز استفاده کنید.