56
دو شنبه 14 مرداد 1398
شماره 7728
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیمی از معابر همدان نیازمند آسفالت است

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر:مساحت کل معابر شهر همدان 11 میلیون مترمربع است  که 5 میلیون مترمربع خاکی یا دارای آسفالت فرسوده است
در شهر
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مساحت کل معابر شهر همدان حدود 11 میلیون و 24 هزار متر‌مربع است. از این مساحت 5 میلیون متر‌مربع خاکی است و یا آسفالت فرسوده دارد.
اخبار ویژه
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اعلام کرد: زمین‌های ناحیه ظریفان زنجان برای ساخت و فعالیت واحدهای مرتبط با صنایع‌ دستی از طریق مزایده عمومی در حال واگذاری است.
مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی سال 97 بیش از 8 میلیارد و 802 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 736 مددجو و نیازمند استان قزوین از محل منابع این صندوق پرداخت شده است.
استاندار همدان گفت: با روی کار آمدن آرش میراسماعیلی در رأس فدراسیون جودو، این رشته ورزشی در مدال‌آوری متحول شده است.
فرماندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف استان زنجان ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار را برای بازسازی بازار زنجان هزینه کرده‌اند.
به دنبال پیگیری‌های انجام‌گرفته، نقشه‌های اجرایی طرح ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی، تفریحی و اقتصادی در مسیر سلطانیه 0 خدابنده به عنوان یکی از محورهای مهم گردشگری این استان با ۲۰۰ میلیارد ریال تدوین شد که در حال پیگیری است.
3 سال پیش زحمات و هنر دستان هنرمندان مبل و منبت ملایر بر چوب‌های بی‌جان به بار نشست و ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت ایران معرفی شد.

ترافیک زنجان کنترل شد

رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل شورای شهر: اجرای تقاطع‌های غیر‌همسطح مانند تقاطع امام حسن ‌مجتبی ع  از برنامه‌های اجراشده برای مدیریت ترافیک زنجان است
شهری
از مشکلات پیش ‌رو و دائمی شهر‌ها، افزایش ترافیک و آسیب‌های آن برای زیست‌بوم شهر است؛‌ زیست‌بومی که یک سوی آن را انسان و سوی دیگر را خودرو دست‌ساخت بشر با مدیریت نابهنگام یا ناصحیح تهدید می‌کند.
وقتی فراموش می‌کنیم

وقتی فراموش می‌کنیم

زنان، بیماران قلبی و مبتلایان به فشار خون بیشتر در معرض ابتلا به آلزایمر هستند
«او مرا فراموش کرده است من که او را به یاد می‌آورم» جمله معروفی که همه کسانی که از یک بیمار آلزایمری مراقبت می‌کنند بارها گفته‌‌اند.

چرا لباس‌های محلی رو به فراموشی است؟

فرهنگ
امروزه استفاده از پوشاک سنتی که  به عنوان پدیده‌ای هنری روایتگر فرهنگ، سلیقه و بینش اجتماعی هر قوم است
PDF دوشنبه 14 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مدیرکل ثبت احوال همدان گفت: ۴۴ زن زیر ۱۵ سال در این استان سال گذشته صاحب فرزند شدند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 5 مرکز نگهداری از کودکان در استان زنجان خبر داد و گفت: 61 کودک در این مراکز پذیرش شده‌اند و از آنها نگهداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان از اجرای مجتمع آب‌رسانی شهید قربانعلی بیگدلی در آینده نزدیک در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این مجتمع در مرحله دوم فاز مطالعاتی قرار دارد و منبع و محل آب و مخزن و ردیف بودجه آن نیز تامین و مشخص شده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان این‌که در همدان نسخ خطی ارزشمند بسیاری وجود دارد