13
دو شنبه 14 مرداد 1398
شماره 7728
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روابط عمومی منطقه 13 در کوتاه‌ترین زمان پاسخگو است

پاسخ مسئولان
روابط عمومی منطقه 13شهرداری به‌دنبال درج پیام مردمی درخصوص عدم‌پاسخگویی به انتقادات، پاسخ داده است: «ضمن تشکر از شهروندان محترم درخصوص اعلام شکایت محلی و شهری به اطلاع می‌رساند: پیام‌های مردمی درج شده در جراید توسط مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به واحد روابط‌عمومی منطقه ارسال و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسی مناسبی به آنها داده می‌شود.
ویژه
آتش‌سوزی در سفره‌خانه تخت‌جمشید که مرگ 4نفر را رقم زد، عمدی نیست و هیأت 3نفره کارشناسان به‌زودی مقصران این حادثه را اعلام خواهد کرد.
شاگرد طلافروشی هر بار با سرقت بخشی از طلاهای مغازه، در بورس سرمایه‌گذاری می‌کرد اما این سرمایه‌گذاری‌های او نتیجه نداشت و هر بار ورشکسته می‌شد تا اینکه رازش فاش شد.
به‌دنبال تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی شهرستان خاتم یزد با یک دستگاه پراید، 2نفر کشته و 10نفر مصدوم شدند.
سرنوشت عجیب والیبالیستی که آرزو داشت سعید معروف شود

نجات در یک‌قدمی اتهام قتل

داخلی
والیبالیست جوان در یک درگیری دوست کشتی‌گیرش را با ضربات چاقو زخمی کرد و او را به کما فرستاد اما بخت با هر دو یار بود که جوان مجروح به زندگی بازگشت و ضارب از اتهام قتل گریخت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
فضای سبز خیابان‌های زعفرانیه از تشنگی در حال خشکیدن هستند و در این فصل سال بسیاری از درختان چهره پاییزی به‌خود گرفته‌اند.
دستور توقف ساخت‌وساز در منطقه22جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم مرتفع‌سازی‌ در آن منطقه بیشتر از این نشود.
سارقان با پوشیدن لباس پلیس و ربودن کارمند بانکی در رباط‌کریم، دست به سرقت 126میلیارد تومانی از حساب‌های بانکی زدند، اما در آخرین لحظات نقشه‌شان ناکام ماند.