6o7
پنج شنبه 19 مهر 1397
شماره 7501
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خیلی خوبم عزیزم!

یادداشت
وقتی از کسی حالش را می پرسی و او می‌گوید خوب است، شک نکن که دارد کار بزرگ و سختی انجام می دهد.
ویژه
یک عده برای ستاره‌شدن متولد می‌شوند؛ بی‌کم‌وکاست.
این نقاشی علی آتش پوش 5ساله است. به گفته خودش، ساختمان قرمز رنگ اتاق کار پدرش است و ساختمان سبزرنگ اتاق کار دوست پدرش است.
شاید با خودمان فکر کنیم که برای رفع دغدغه‌های مالی و داشتن یک زندگی همراه با آسایش، راهی جز داشتن درآمدهای نجومی وجود ندارد.
چشم‌های قرمز و خیس از نم اشک، صدای بغض‌آلود و چانه لرزان و دست‌هایی که برای گرفتن حق و نشان‌دادن نسخه و دارو به‌عنوان سند و مدرک حرف‌هایش بالا و پایین می‌آید، چیزی نیست که به این راحتی از ذهن‌های ما پاک شود.
یکی بود، یکی نبود، غیر از خدا هیچ‌کس نبود.
«تیشر» اسطوره‌ای است که باران به ارمغان می‌آورد و برای حفاظت از آب‌ها با «اپوش» یا همان دیو خشکسالی می‌جنگد.

همچنان عاشق زندگی‌ام

احوالپرسی
صورت تکیده‌اش از عمق بیماری کهنه‌ای خبر می‌دهد که از سال‌ها قبل پنجه در پنجه‌اش انداخته اما تا امروز فرجامی جز شکست نداشته است.
حالا به حقم رسیدم

حالا به حقم رسیدم

فرض کنید بعد از ماه‌ها تلاش و کوشش، بعد از گذراندن روزهای سخت به امید رسیدن به شیرینی پیروزی و چشیدن طعم قهرمانی با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شوید که هم برنامه‌ریزی و تصورات‌تان را به‌هم بریزد و هم در آخر قهرمان نشوید.
بلوای خشکسالی در عهد ناصری
بلوای خشکسالی در عهد ناصری
خشکی همیشه در کمین ایرانیان بوده است؛ برای همین آب، عزیزترین عنصر حیات برای ماست و قصه‌ها و باورها و رسم‌هایی با محوریت آب از دیرباز بین ما جاری بوده است؛ رسم‌هایی برای زمانی که آب داریم و رسم‌هایی برای وقتی که خشکی امان از روزگارمان بریده.
کم نیستند زن و مردهایی که به دلایلی با هم اختلاف پیدا می‌کنند، تحمل یکدیگر برایشان دشوار است و گاهی به دلایل پیش‌پا افتاده راه‌شان به دادگاه می‌رسد.

از پاک‌کن میلان تا کارت صد آفرین

لوازم‌التحریر برای هر بچه‎محصلی حکم ادوات نظامی برای سرباز را دارد

صنایع‌دستی خوردنی!

«صبر،اراده و پشتکار،مواداولیه رسیدن به هر موفقیتی است»؛ این نخستین حرف‌های 2جوان موفقی است که مدتی پیش با پخت بزرگ‌‌ترین کوکی سنتی ایرانی نام شیرینی‌پزان موفق و بااستعداد ایرانی را در دنیا مطرح کردند.

مرگ را یک‌بار شکست دادم

بهرام شفیع نامی نیست که بتوان از کنارش به‌راحتی گذشت.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
می‌گویند تعدادشان در جهان 600میلیون نفر است؛ 600 میلیون دختربچه.
- جهل شما جماعت، علی را به ستوه آورده. شما منت بیعت با علی را جابه‌جا بازگو می‌کنید و به خدعه‌های عمر و معاویه عمل می‌کنید.
فهرست کلاغ‌سفید سال 2018منتشر شد و نام 4کتاب ایرانی در آن حضور دارد.