17
سه شنبه 28 تیر 1401
شماره 8546
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خام بودند پخته شدند نسوختند!

سوژه روز
فدراسیون فوتبال در حالی تصمیم به ابقای دراگان اسکوچیچ گرفت که هرگز مذاکره با مربیان دیگر برای جانشینی او را به‌صورت رسمی تأیید نکرده بود.
ویژه
تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا 2022، کامل‌ترین و باتجربه‌ترین تیم در بین سایر رقبای آسیا – اقیانوسیه است.
به‌نظر می‌رسد دیگر جایی برای ادامه فعالیت کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان فصل آینده اروپا وجود ندارد.
بارسلونا طوری در فصل نقل‌وانقالات خرید می‌کند که انگار یک باشگاه حاشیه خلیج‌فارس است یا باشگاهی تحت مالکیت سرمایه‌داران عرب.
با پایان تورنمنت کشتی تونس، تکلیف 10ملی‌پوش اعزامی کشتی آزاد به مسابقات جهانی صربستان 2022مشخص شد.
ناتینگهام‌فارست برای نخستین‌بار در قرن حاضر به لیگ برتر برگشته است.
روزشمار

ابقا با اعمال شاقه

هیأت‌رئیسه دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت تیم ملی نگه داشت، اما هنوز ابهامات زیادی حل نشده است
در شرایطی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال رسما و علنا صلاحیت دراگان اسکوچیچ را برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی رد کرده بود، هیأت‌رئیسه همین فدراسیون حکم به ابقای او داد!
حالا تیم شدیم

حالا تیم شدیم

تیم ملی بسکتبال بعد از شکست دادن ژاپن با یک بازی مقتدرانه، نشان داد که می‌تواند یک‌بار دیگر جزو مدعیان قهرمانی آسیا باشد
ایران به هدفی که می‌خواست رسید؛ بازی نکردن با استرالیا تا قبل از فینال. اما آیا تیم می‌تواند به فینال برسد؟ برخلاف پنجره‌های انتخابی جام‌جهانی 2023که انتقادات زیادی متوجه تیم ملی بسکتبال و کیفیت بازی‌‌هایش بود، در کاپ آسیا تیم بازی‌های قابل‌قبول و حتی درخشانی داشت، به‌خصوص در بازی آخر گروهی مقابل ژاپن.
همه از سفره لوا سهم بردند
همه از سفره لوا سهم بردند
انتقال لواندوفسکی به بارسلونا برای بایرن، 5باشگاه لهستانی، گنبری، باشگاه رن و... سود در برداشت
روبرت لواندوفسکی با انتقال 45+5میلیون یورویی به بارسلونا به گران‌ترین فروش تاریخ باشگاه بایرن مونیخ تبدیل شد.
علی کفاشیان یکی از بهترین جملات عمرش را به زبان آورده و گفته: «کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردند که باعث شدند شما قدر مرا بیشتر بدانید.»

آماربازی

از نخستین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی، مهدی عبدی پیشنهاد باشگاه چاوز پرتغال را در جیب داشت اما باشگاه پرسپولیس به او اجازه جدایی نداد و نهایتا یحیی گل‌محمدی رسما اعلام کرد به این مهاجم نیاز دارد.

یک بازی تا قهرمانی

فوتبال ایران
تیم‌ ملی فوتبال زنان ایران با 3پیروزی به بازی آخر خود در تورنمنت کافا رسید.

جدول 8546

جدول 8546
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
از همان لحظه‌ای که اعلام شد عادل فردوسی‌پور با مهدی طارمی مصاحبه کرده و قرار است این گفت‌وگو در فضای مجازی پخش شود، قشنگ معلوم بود که برخی جملات او می‌تواند تا مدت‌ها تبدیل به سوژه خبری و ایجاد جار و جنجال شود.
لاپورتا برای آنکه باشگاهش بتواند در نقل‌وانتقالات به‌طور قانونی فعالیت داشته باشد، مجبور شد اهرم اقتصادی اول را فعال کند که شامل درآمد 200میلیون یورویی از محل فروش 10‌درصد از حق پخش مسابقات این تیم در 25سال آینده بود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.