• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 28 تیر 1401
کد مطلب : 166238
+
-

نکته بازی/ بیراه هم نگفت

علی کفاشیان یکی از بهترین جملات عمرش را به زبان آورده و گفته: «کسانی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردند که باعث شدند شما قدر مرا بیشتر بدانید.» راست می‌گوید بنده خدا. سال‌های سال کفاشیان نماد مدیران ناکارآمد در ورزش بود. عادل فردوسی‌پور هفته‌ای یک‌بار او را روی آنتن می‌آورد، می‌شست و کنار می‌گذاشت. خود کفاشیان هم اعتراضی نداشت و حتی مدعی نبود عملکردش قابل دفاع است. هر انتقاد را با یک شوخی جواب می‌داد و از انبوه طنزهایی که در موردش می‌نوشتند هم گلایه‌ای نداشت. امروز نمی‌توانیم به کارنامه کفاشیان در فوتبال نمره قبولی بدهیم، اما بعد از او کسانی آمدند و امروز هم کسانی برای ریاست فدراسیون فوتبال دورخیز کرده‌اند که واقعا دل‌مان برای خود کفاشیان تنگ شده است. عجب سرنوشت عجیبی داریم ما!

لااقل خودت بازی نمی‌کردی
بخش‌های مختلف اظهارات مهدی طارمی در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور قابلیت نقد داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، اما یکی از آنها زیادی جالب بود. در بخشی از مصاحبه، عادل سؤال کرد: «گویا بچه‌ها در اردوی تیم ملی تا نیمه‌شب مافیا بازی می‌کردند.» طارمی هم ضمن ابراز تأسف از این موضوع آن را تأیید کرد و گفت: «خود من هم بازی می‌کردم!» حالا ما کاری به کادرفنی و سرپرستی تیم ملی نداریم و فرض می‌کنیم آنها جربزه و توان لازم را برای کنترل امور ندارند، اما آیا بازیکن حرفه‌ای در این شرایط باید برای شکستن نظم تیمی پیشقدم شود؟ یعنی حتما باید چوب بالای سر بازیکنان بین‌المللی تیم ملی باشد تا درست بخوابند و درست بیدار شوند؟ خب شما که نمی‌توانی خودت را کنترل کنی، چطور از سایرین انتقاد می‌کنی؟

شما از مد افتادی
در اوج بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی، افشین قطبی هم حسابی برای خودش تبلیغ می‌کرد و اوضاع عجیبی راه انداخته بود. او در صفحه اینستاگرامش تصاویری از دوران حضور در ایران منتشر‌کرد و در یک مصاحبه هم صراحتا آمادگی‌اش را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی ابراز کرد. می‌شد حدس زد که پررنگ شدن سهم قطبی در فضای رسانه‌ای چندان تصادفی نیست، اما این ابراز علاقه علنی دیگر واقعا نوبر بود. کاش یک نفر به افشین قطبی بگوید شما دیگر از مد افتادی برادر. یک زمان بود که الفاظ هیجانی مورد استفاده‌ات و البته لهجه شیرین فارسی- انگلیسی که کمی هم تعمد در آن وجود داشت برخی را تحت‌تأثیر قرار می‌داد، اما حالا دیگر از این خبرها نیست. کارنامه شما بعد از خروج از فوتبال ایران کاملا روشن است!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید