• سه شنبه 28 تیر 1401
  • الثُّلاثَاء 19 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 19

اهداف سفر پوتین و اردوغان به تهران

برگزاری نشست «سران روند آستانه» در تهران پس ‎از 2سال وقفه، تبلور مدلی از مشارکت مثبت کشورها برای تأمین امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم است
حضور همزمان روسای‎جمهور روسیه و ترکیه در تهران در شرایطی است که اگرچه هر3کشور قصد دارند در قالب برگزاری هفتمین نشست «سران آستانه»، اختلاف‎های فی‎مابین درباره تحولات سوریه را کاهش دهند، اما علاوه‎بر این کارشناسان معتقدند این حضور تأثیر بسزایی بر تحول راهبردی روابط دوجانبه تهران با مسکو و آنکارا خواهد گذاشت.
مهمانی 10کیلومتری عید غدیر از چهارراه ولیعصر عج تا چهارراه پاک‌وی با حضور پرشور مردم و برپایی 700موکب برگزار شد

مهمانی‌میلیونی

هنوز آفتاب بالا نیامده و ظهر نشده بود که سایه‌بان‌ها وصل ‌شدند تا از شدت گرمای تابستان کم کنند. سرانجام نزدیک‌های غروب خیابان ولیعصر از محدوده چهارراه ولیعصر تا پارک‌وی رنگ هیاهو و شور و نشاط به‌خود گرفت تا بلندترین خیابان خاورمیانه میزبان یکی از بزرگ‌ترین مهمانی‌های مردمی شود.

آفرین بابت منفعل‌نشدن به آن خانم غیرتمند باحجاب

آفرین بابت منفعل‌نشدن، به آن خانم غیرتمند باحجاب. حرف زیاد دارم و البته حوصله برای شنیدن زیاد.

ماجرای تاریخی اتوبوس و یک خطای فاحش

ماجرای اخیر حجاب در اتوبوس تاریخی شد. ماجرا را از روی فیلم مرور کنیم. دختر نوجوان و محجبه، به کشف حجاب در اتوبوس اعتراض می‌کند.

هر محله یک جایگاه سوخت

شورای اسلامی شهر تهران در هفتادوهشتمین جلسه خود، شهرداری را ملزم کرد که زمینه ایجاد جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی را در پایتخت فراهم کند.

نقشه تجارت ایران و اروپا در 5 ماه 2022

در ماه‌های سپری‌شده از سال میلادی، تجارت ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا 12.5درصد رشد کرده و از 2میلیارد یورو گذشته است.
همشهری آخرین وضع جغرافیای خدمات پرداخت بانکی را رصد می‌کند

3کارت بانکی در جیب هر ایرانی

دنیای آینده بانک‌های ایران چگونه است و تا چه زمانی می‌توانند با تکیه بر خدمات سنتی و نیمه‌الکترونیک خود ادامه حیات دهند؟ آیا مشتریان آنها به همین خدمات محدود و حداقلی رضایت می‌دهند؟

چند پزشک متخصص داریم؟