17
چهار شنبه 4 خرداد 1401
شماره 8505
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همدلی جهانی خطرناک

چرا اوکراین برای ایران حریف سخت‌تری نسبت به ولز و اسکاتلند است
یادداشت
هنوز تکلیف دیدارهای عقب‌افتاده پلی‌آف جام جهانی که تعیین‌کننده تیم چهارم گروه ایران در جام جهانی است مشخص نشده.
ویژه
بعد از 2 سال، بالاخره دادگاه عالی ورزش حکم به تبرئه پرسپولیس در داستان شکایت النصر عربستان داد.
با قهرمانی منچسترسیتی که با پیروزی 3بر 2هفته آخر لیگ برتر مقابل استون‌ویلا به‌دست آمد، گواردیولا به تیمش کمک کرد در رده‌بندی نهایی ادوار لیگ‌های سطح اول فوتبال انگلیس از استون‌ویلا جلو بزند.
آبولا که در پرتغال رسانه معتبری به شمار می‌آید، خبر داده باشگاه بواویشتا به جذب مهدی عبدی از پرسپولیس علاقه دارد.
شاید اگر قرار باشد یک وجه مشترک در کارنامه فوتبالی کارلوس کی‌روش پیدا کنیم، پررنگ‌ترین نکته مربوط به جدایی‌های همراه با دلخوری باشد.
زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص شد؛ روز ششم شهریور و بعد از پایان بازی‌های کشورهای اسلامی رئیس جدید کمیته انتخاب می‌شود.
غیبت احتمالی نائومی اوزاکا در مسابقات پیش روی ویمبلدون، مسئله برخورد سیاسی در دنیای ورزش را بار دیگر مطرح کرده است و تنیسور سرشناس ژاپنی، احتمالا ناخواسته بحث استانداردهای دوگانه در دنیای ورزش را باز خواهد کرد.

ستاره نمی‌گرفتیم قهرمان نمی‌شدیم

پیمان اکبری که پیکان را با جذب چند ستاره قهرمان آسیا کرده می‌گوید:اگر تیم تقویت نمی‌شد، باید مربیگری را کنار می‌گذاشتم و می‌رفتم خانه!
قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، برگزاری مراسم تجلیل از سعید معروف، اضافه‌کردن بازیکنان نامی جهان به ترکیب تیم و... پیکان را در صدر اخبار والیبالی قرار داد.
رضا اسدی دوم؟

رضا اسدی دوم؟

مرتضی پورعلی‌گنجی یک خرید جذاب اما پر از تردید برای پرسپولیس است
پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم به‌شدت از ضعف ساختار دفاعی رنج برد و طبیعی است که در فصل نقل‌وانتقالات، تلاش برای برطرف کردن این نقص در اولویت باشد.
سه‌گانه مورینیو؟
سه‌گانه مورینیو؟
دومین فینال اروپایی امشب منتظر پنجمین قهرمانی سرمربی پرتغالی روبه‌روی تیم جهانبخش است
ساعت23:30 امشب دومین فینال اروپایی این فصل بین آاس‌رم از ایتالیا و فاینورد از هلند در ورزشگاه نشنال آره‌نا در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود.
عکس خبر
تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روز گذشته با حضور یک‌میهمان ویژه برگزار شد و حمید سوریان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی و دارنده 7‌مدال طلای جهان و المپیک نظاره‌گر تمرینات کشتی‌گیران بود.

بازی دوستانه رویکرد دشمنانه!

سوژه روز
تعداد نبردهای لغو شده تیم ملی فوتبال ایران در روزهای گذشته از تعداد دیدارهای دوستانه قطعی این تیم نیز فراتر رفته است.

بحران در بحران

خبر آخر
هفته بیست‌ونهم لیگ برتر قرار بود شب گذشته برگزار شود اما 6بازی از 8بازی این هفته لغو شد تا سازمان لیگ با چالش بزرگی برای به پایان رساندن این مسابقات روبه‌رو شود. آلودگی هوای تهران، اولین مشکلی بود که باعث لغو 2بازی روز گذشته در پایتخت شد.

پخش زنده روز

لیگ کنفرانس اروپا - فینال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یحیی گل‌محمدی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و از دست رفتن جام‌های مختلف باعث شد او تحت فشار قرار بگیرد. فضا تا حدی سنگین شد که حتی شایعه جدایی یحیی از پرسپولیس هم به گوش رسید، هرچند اتفاقات تبریز و توهین به او و شاگردانش، جو را تغییر داد و بار دیگر موجب افزایش حمایت‌ها از این مربی شد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8505