• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 4 خرداد 1401
کد مطلب : 161651
+
-

نکته بازی/به سازمان ملل شکایت کنید

بعد از 2 سال، بالاخره دادگاه عالی ورزش حکم به تبرئه پرسپولیس در داستان شکایت النصر عربستان داد. النصر در نیمه‌نهایی 2 فصل قبل لیگ قهرمانان به پرسپولیس باخت و تحت‌تأثیر برخی اطلاعات که «احتمالا» از داخل ایران دریافت کرده بود، مدعی شد بازیکنان جدید پرسپولیس به‌طور غیرمجاز به بازی گرفته شده‌اند. کمیته‌های انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا این شکایت را رد کردند، اما النصر ناامید نشد و در CAS پرونده تشکیل داد. این دادگاه بارها صدور رأی را به تعویق انداخت تا اینکه نهایتا مثل سایر مراجع قضایی حکم به حقانیت پرسپولیس داد. به این ترتیب مسئولان النصر در خود عربستان هم سوژه خنده شدند. امیدواریم آنها به تلاش خود ادامه بدهند و این بار به سازمان ملل شکایت کنند!

شما واقعا هنرمند هستید!
وضعیت تیم ملی آنقدر آشفته است که حالا حتی صدای وحید هاشمیان را درآورده است. اینکه هاشمیان مصاحبه جنجالی انجام بدهد، اتفاقی تقریبا بی‌سابقه در فوتبال ایران است، اما کار به جایی رسیده که حالا او هم معترض شده است. البته بخش زیادی از دغدغه هاشمیان مربوط به شرایط شغلی خودش است، اما این اصل موضوع را عوض نمی‌کند. در فاصله کمتر از 6 ماه به آغاز جام‌جهانی، ما تیمی داریم که دقیقا مشخص نیست چند مسابقه دوستانه خواهد داشت، برنامه‌اش چیست و حتی دستیاران سرمربی‌اش چه کسانی هستند. آمار و ارقام محرمانه مثل آب خوردن از دل این تیم بیرون می‌آیند و البته منتقدان هم در کمین نشسته‌اند تا درصورت رقم خوردن نتایج نامطلوب، با لودر از روی این تیم رد شوند. جدا که چه تصویر وحشتناکی.

روحیه‌اش خراب شود، چه می‌شود؟
یکی از اتفاقات جالب این روزها هم پنهان‌کاری باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند است. همه می‌دانند که دوطرف بر سر تمام مسائل توافق کرده‌اند و حتی برخی عقیده دارند قرارداد رسمی هم بین آنها امضا شده، اما باشگاه پرسپولیس صدایش را در نمی‌آورد تا تمرکز بازیکنان فعلی به هم نریزد. طبیعتا منظور آنها حامد لک است و می‌خواهند خدای ناکرده روحیه این دروازه‌بان در اثر شنیدن خبر بازگشت بیرانوند خراب نشود. حالا اصلا به فرض که لک ضربه روحی بخورد؛ به‌نظرتان وضع از این بدتر خواهد شد؟ او امسال قشنگ لیگ برتر را آباد کرد و طعم شیرین گلزنی به پرسپولیس را به کام همه تیم‌های لیگی چشاند. حالا در این دو بازی تشریفاتی پایانی اگر با روحیه ضعیف ظاهر شود، چه اتفاق بدتری قرار است رخ بدهد؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید