17
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
شماره 8498
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خوش‌شانسی تیم خسته

جشن قهرمانی استقلال برخلاف نساجی، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود
سوژه روز
تردیدی نیست که برگزاری جشن قهرمانی با حضور تماشاگران شیرینی دیگری دارد و قابل مقایسه با بالا بردن جام در ورزشگاه خالی نیست.
ویژه
یکی از عجیب‌ترین آمارهایی که پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در این فصل به جا گذاشتند ناکامی آنها در کام‌بک زدن و برگرداندن نتیجه بازی بود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8498
همزمان با انتخاب امباپه به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ یک فرانسه در حضور مسی، نیمار و دیگران، این ستاره فرانسوی اعلام کرد که تصمیمش را برای فصل آینده گرفته اما هم‌اکنون فرصت مناسبی برای اعلام آن نیست.
لیگ برتر ایران
لیگ برتر انگلیس

یحیی نه دستیارها عوض شوند

با وجود نتایج اخیر پرسپولیس، مدیران باشگاه قصد اخراج یحیی را ندارند اما از او خواسته‌اند کادر دستیارانش را تقویت کند
شکست برابر سپاهان و به خطر افتادن نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی را در موقعیتی سخت قرار داده است. حالا انتقادهای هواداران خشمگین پرسپولیس که 3هفته مانده به پایان لیگ شاهد قهرمانی تیم رقیب بودند، بیشتر شده و گل‌محمدی هرگز تصور نمی‌کرد اینگونه در گوشه رینگ قرار بگیرد.
اگر جرارد لیز نخورد

اگر جرارد لیز نخورد

چشم امید لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر به اسطوره سابق است
با توقف 2-2منچسترسیتی در زمین وستهم امید لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر افزایش یافت.
به ایران آمده‌ام تا کارم دیده شود
به ایران آمده‌ام تا کارم دیده شود
وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال اطمینان دارد به‌زودی قرارداد 10ما‌هه‌اش با فدراسیون هندبال ایران برای چند سال تمدید خواهد شد
ترافیک سنگین دیروز در خیابان سئول باعث شد خبرنگاران با تأخیر زیادی به نشست خبری وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال برسند اما همین موضوع دلیلی شد تا او از خط قرمزش بگوید.
در سری‌آ با پیروزی هر دو تیم شهر میلان، سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشید. میلان با 2‌گل آتالانتا را برد و اینتر 3بر یک مقابل کالیاری به برتری رسید تا اختلاف 2‌امتیازی قرمز و مشکی‌ها بر آبی و مشکی‌ها در صدر جدول همچنان باقی بماند.

جهان/قفل نقل‌وانتقالاتی در بارسا

بارسلونا فصل را در رتبه دومی لالیگا به پایان می‌برد و به سوپرجام راه می‌یابد. این هفته بارسا مقابل ختافه بدون گل مساوی کرد. این هفته‌های آخر آبی‌واناری‌ها کیفیت لازم را نداشتند و مثل فلسفه فوتبالی خودشان بازی نکردند.

بازنده دو‌نبش

چهره روز
پرسپولیس در تکرار عنوان قهرمانی ناکام بوده و طبیعی است که این شکست متوجه همه اعضای باشگاه باشد. با این حال برای بعضی‌ها، ناکامی مورد نظر دو‌نبش و موکد بوده است.

آماربازی

تیم سپاهان در جریان برتری 2بریک این هفته مقابل پرسپولیس، هم بالاترین نمره فنی را کسب کرد و بهترین تیم هفته شد و هم توانست در رده‌بندی کلی از پرسپولیس سبقت بگیرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بسکتبال و به‌خصوص هواداران فونیکس سانز، هرگز عملکرد خیره‌کننده لوکا دانچیچ را فراموش نخواهند کرد.
مهدی طارمی در جشن قهرمانی پورتو کمی منزوی بود و این مسئله به چشم رسانه‌های پرتغالی هم آمد.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ناشنوایان سوم شد. ایران با 14 مدال طلا، 12 نقره و 14 برنز  بعد از اوکراین و آمریکا روی سکوی سوم قرار گرفت.