22
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
شماره 8498
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سردار ناظری پیش از شهادت‌شان گفت‌وگویی پیرامون شهادت شاگردشان شهید امیر سیاوشی، با روزنامه جوان داشت و به نکات جالبی درباره جوانان امروزی اشاره کردند که در ادامه بخشی از آن را با هم مرور می‌کنیم.
سرلشکر قاسم سلیمانی یک روز بعد از شهادت سردار ناظری در منزل او حاضر شده و صحبت‌هایی درباره شخصیت این فرمانده دلیر ایراد می‌کنند که مرور آنها خالی از لطف نیست.
معرفی فیلم
سردار حاج محمد ناظری از فرماندهان دوران دفاع‌مقدس و جزو زبده‌ترین نیروهای سپاه پاسداران بود که در فیلم «موج مرده» ابراهیم حاتمی‌کیا سابقه بازی داشت اما داستان آشنایی او با کارگردان مشهور به دیدار سردار با پرویز پرستویی برمی‌گردد.

دریاداری که آمریکا را به زانو درآورد

در ششمین سالگرد شهادت مرد شماره یک خلیج‌فارس، سردار محمد ناظری یادی از رشادت‌هایش کردیم
گزارش
با آن همه هیبت و جذبه‌اش چه دلی می‌برد از خلیج‌فارس؛ عروس همیشه زیبای ایران‌زمین. سردار شهید محمد ناظری؛ مردی که ایران تا پابرجاست به‌وجودش افتخار می‌کند. دلاوری که پاسدار حریم آبی ایران بود و برای حفظ آن از جان مایه گذاشت.
داور مسابقه تلویزیونی

داور مسابقه تلویزیونی

اغلب مردم سردار ناظری را با برنامه تلویزیونی «فرمانده» به‌خاطر دارند. ایده این برنامه تلویزیونی در سال 1390و توسط خانه مستند انقلاب اسلامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج شکل گرفت.
فراخوان جشنواره کتاب ایثار و شهادت منتشر شد
فراخوان جشنواره کتاب ایثار و شهادت منتشر شد
فراخوان جشنواره کتاب ایثار و شهادت با عنوان «شکوه ایثار» با شعار «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» از سوی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منتشر شد.
بنیاد مکتب حاج قاسم، همزمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۴ اثر شایسته تقدیر درباره شهید سلیمانی را معرفی خواهد کرد. کتاب‌ها از میان نزدیک به ۵۰۰ عنوان اثر منتشر شده درباره سردار حاج قاسم سلیمانی ارزیابی و انتخاب شده‌اند.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
سردار بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس با تأکید براینکه ذائقه‌شناسی براساس مخاطب نسل امروز و نوجوانان دهه ۹۰ نیازمند تخصص و مهم است، گفت: تولیدات ادبی کودک دفاع‌مقدس که براساس ذائقه‌شناسی مخاطب شکل گرفته شده باشد در تولید انیمیشن، موشن گرافیک، تولید مستند و حتی فیلم کوتاه می‌تواند مورد‌استفاده قرار گیرد.