08
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
شماره 8498
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فشار را بگیر

نگاه
برخی بیماری‌ها سر و صدایشان زیاد است، یعنی علائمی دارند که نشان می‌دهند باید هر چه سریع‌تر به دکتر مراجعه کنید. اما بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا یا پایین، بدون هیچ آلارم و علامتی، ناگهانی آدم را گرفتار می‌کنند.
ویژه
در بخش کودک و نوجوان کتابفروشی مشغول مرتب‌کردن دایره‌المعارف‌ها بودم.
یادبود
از تاریخ تاسیس حوزه‌های علمیه در زمان شیخ طوسی در قرن پنجم هجری تاکنون که قریب به هزاره می‌گذرد، عالمانی درون حوزه بودند که تبدیل به نمادی در بخش، گرایش و قسمتی شده‌اند.

اول آخر

اول آخر
آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا از وعاظ قدیمی و اساتید برجسته دین و اخلاق به ملکوت اعلی پیوست.
خالق «من او»

خالق «من او»

رضا ام0یرخ0انی را اگر داستان‌نویس و راوی ماجراها بدانیم، بیراه نگفته‌ایم. او که در حوزه‌های دیگر نیز دستی بر آتش داشته و غیر از داستان‌نویسی آن وادی‌ها را نیز تجربه کرده است، بیشتر این نام‌آشنایی خود را از داستان‌نویسی و رمان‌هایش کسب کرده.
احوالات استخاره
دخترخانمی زنگ زده بود و از من استخاره می‌خواست. استخاره کردم و جواب دادم که خوب است. کلی خوشحال شد و با ذوق‌زدگی گفت: پس قبول می‌شوم؟ پرسیدم: یعنی چی؟ گفت: فردا آزمون رانندگی دارم؛ استخاره کردم ببینم آیا قبول می‌شوم یا نه؟
نیویورک:‌ ده‌ها هزار سرباز بریتانیایی و آمریکایی که در جنگ اول خلیج‌فارس در عراق حضور داشتند، به بیماری مشهور به «سندرم جنگ خلیج‌فارس» دچار شده بودند و اکنون متخصصان این بیماری را با قرار گرفتن در معرض سلاح‌های شیمیایی و از جمله گاز سارین مرتبط دانسته‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید. ما منتظریم تا نوشته‌هایتان درباره مسائل روزمره، مشکلات و دغدغه هایتان را برای ما ارسال کنید. اگر اهل طنز و کاریکاتور و طراحی هم هستید جایتان اینجا محفوظ است. متن یا طرح تان که آماده شد یک تماس‌ با شماره 23023636 بگیرید تا برای رساندنش به ما راهنمایی تان کنیم.‌