• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160877
+
-

پیراهن سفید توی صورت امباپه

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید بیش از پیش قطعی شد

پیراهن سفید توی صورت امباپه

همزمان با انتخاب امباپه به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ یک فرانسه در حضور مسی، نیمار و دیگران، این ستاره فرانسوی اعلام کرد که تصمیمش را برای فصل آینده گرفته اما هم‌اکنون فرصت مناسبی برای اعلام آن نیست. در همین حال دی مارتزیو، خبرنگار معتبر نقل‌وانتقالات فوتبال فاش کرده که او با رئال‌مادرید به توافق نهایی رسیده و خبر آن پس از فینال لیگ قهرمانان و پیش از اردوی تیم ملی فرانسه برای لیگ ملت‌های اروپا اعلام خواهد شد تا تأثیری روی عملکرد تیم نگذارد. او در مراسم جوایز بهترین‌ها در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد رکورد گلزنی کاوانی را در پاری‌سن‌ژرمن بزند، پاسخ داد: «همین که بین 3‌نفر برتر هستم، برایم کافی است.» برداشت رئالی‌ها از این اظهارنظر واضح است؛ یعنی او پاریس را ترک می‌‌کند. خوشحالی رئالی‌ها وقتی مضاعف شد که دیدند امباپه توسط هواداران پی‌اس‌‌جی در این مراسم هو شده! البته یک‌نفر هم یک‌پیراهن رئال‌مادرید به سمتش پرت کرد. رئال مبلغ 100میلیون یورو به‌عنوان پاداش امضای قرارداد به این ستاره می‌دهد و سالی 25میلیون دستمزد و 5سال قرارداد. این سومین‌بار پیاپی بود که امباپه جایزه بهترین بازیکن لیگ فرانسه را دریافت می‌کرد. کریم بنزما هم بهترین بازیکن شاغل در خارج کشور شد.
  در بازی با کادیس که یک-یک مساوی شد، تونی کروس 17‌پاس بلند داد که هر 17‌پاس به مقصد رسید. این آمار صددرصد پاس بلند صحیح از نوامبر 2019 در لالیگا بی‌سابقه بود. رکورد قبلی هم با 20پاس بلند در اختیار خود این بازیکن آلمانی بود.
  ادن آزار با پیراهن رئال مادرید به 66بازی رسید که برابر است با بازی‌هایی که در این 3‌فصل از دست داده؛ 66‌بازی، 66‌بازی از دست داده به‌دلیل مصدومیت و تنها 16‌تأثیر‌گذاری روی گل.
  سرمربی فعلی کادیس سرمربی لونین در وایادولید بود و در آن زمان فقط 2‌بار به او فرصت بازی داده بود. لونین از این مربی انتقام گرفت؛ با 6مهار توپ و یک مهار پنالتی.
  لونین از 12‌پنالتی‌ای که به سمتش زده شده، 6پنالتی را گرفته. او با ۲۳‌سال و ۹۳‌روز سن، از سال 09-2008 جوان‌ترین گلر رئال‌مادرید شد که پنالتی می‌گیرد.
  رودریگو در غیاب بنزما و وینیسیوس بار خط حمله را به دوش کشید و به ماریانو پاس‌گل داد. رودریگو در 10‌بازی اخیر؛ 7گل، 3‌پاس‌گل.
  دیه‌گو سیمئونه در تساوی 1- 1 مقابل سه‌ویا به 400بازی روی نیمکت اتلتیکو مادرید رسید؛ ۲۴۴‌برد، ۹۳‌مساوی، ۸۲۵‌امتیاز و ۲‌عنوان قهرمانی لالیگا.

این خبر را به اشتراک بگذارید