• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160870
+
-

آماربازی

تیم سپاهان در جریان برتری 2بریک این هفته مقابل پرسپولیس، هم بالاترین نمره فنی را کسب کرد و بهترین تیم هفته شد و هم توانست در رده‌بندی کلی از پرسپولیس سبقت بگیرد. سایت متریکا در پایان این دیدار، نمره فنی پرسپولیس را 6.6 (از 10) اعلام کرد و به سپاهان هم نمره 7.6 را اعطا کرد. نمره سپاهان بالاترین نمره‌ای بود که یک تیم در این هفته گرفت و زردپوشان بالاتر از استقلال (7.4) و گل‌گهر (7.3) به‌عنوان بهترین تیم هفته برگزیده شدند. با این نمره عالی، سپاهان به میانگین امتیاز 7.04 در طول فصل رسید و در جدول فنی متریکا بالاتر از پرسپولیس ایستاد. استقلال با امتیاز 7.08 بهترین تیم لیگ است و پرسپولیس و گل‌گهر هم بعد از سپاهان سوم و چهارم هستند.

عنوان بهترین بازیکن هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به صالح حردانی رسید که در بازی فولاد و استقلال درخشش خیره‌کننده‌ای داشت. حردانی نیم‌فصل اول لیگ جاری را در فولاد و نیم‌فصل دوم را در استقلال سپری کرد. او شنبه‌شب در بازی تیم‌های فعلی و سابق خودش با یک گل و یک پاس گل باعث قهرمانی استقلالی‌ها شد. صالح (سعادت) حردانی در پایان این مسابقه از متریکا نمره8.12 گرفت و تنها بازیکن هفته شد که امتیازش از مرز 8 عبور می‌کند. بعد از او، محمد نژادمهدی با نمره 7.81 در رتبه دوم قرار گرفت. نژادمهدی هم ستاره دومین بازی بزرگ هفته بود و گل اول سپاهان را وارد دروازه پرسپولیسی‌ها کرد.

11بازیکن تیم منتخب این هفته، بین 6تیم مختلف تقسیم شدند و برخلاف هفته گذشته که سیرجانی‌ها تیم منتخب را قرق کرده بودند این هفته هیچ تیمی بیشتر از 2بازیکن در تیم منتخب نداشت. علیرضا حقیقی با نمره 7.78 بهترین دروازه‌بان هفته شد و همراه با کریم اسلامی (7.38) از نساجی به تیم منتخب هفته رسید. محمدجواد محمدی و معین عباسیان نماینده‌های هوادار در تیم منتخب بودند و آلومینیوم نیز وحید محمدزاده و قائد رحمتی را در این تیم داشت. سپاهان با سروش رفیعی و نژادمهدی و استقلال با حردانی و حسین‌زاده 2تیم دیگری بودند که 2بازیکن در تیم منتخب داشتند. آخرین بازیکن باقیمانده هم فرشید باقری بود که بعد از مدت‌ها برای گل‌گهر گل زد و نمره 7.41 گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید