• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160879
+
-

اگر جرارد لیز نخورد

چشم امید لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر به اسطوره سابق است

اگر جرارد لیز نخورد

با توقف 2-2منچسترسیتی در زمین وستهم امید لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر افزایش یافت. حالا می‌ماند پیروزی قرمزها در بازی امشب مقابل ساوتهمپتون که خیالش بابت سقوط نکردن آسوده است و دیدار هفته آینده مقابل ولوز و البته بازی رودرروی من‌سیتی با استون‌ویلا در هفته پایانی. این رویارویی از آن جهت دارای اهمیت است که سرمربی استون‌ویلا استیون جرارد یعنی اسطوره تاریخ لیورپول است. جرارد که 6سال پیش یک قهرمانی را با لیز خوردن در بازی با چلسی مورینیو از لیورپول گرفت و به منچسترسیتی تقدیم کرد، حالا باید آن واقعه تلخ را جبران کند. اگر لیورپول امشب ببرد فاصله امتیاز این تیم با سیتی به یک‌امتیاز کاهش می‌یابد و جرارد کافی است با استون‌ویلا در هفته پایانی یک تساوی از من‌سیتی بگیرد؛ آن هم در ورزشگاه اتحاد و زمین منچسترسیتی. در بازی هفته آینده جک گریلیش که پریشب موفق شد به وستهم گل بزند، روبه‌روی تیم سابقش قرار می‌گیرد.
  بازی وستهم مقابل منچسترسیتی، آخرین حضور مارک نوبل مقابل هواداران این باشگاه بود. نوبل که وفادارترین بازیکن کنونی 5لیگ معتبر اروپایی محسوب می‌شود، در پایان فصل وستهم را ترک خواهد کرد.
  منچسترسیتی در فصل 22-2021تنها یک‌بازی خارج از خانه را باخته، رکوردی که با فصل 18-2017برابری می‌کند.
  برناردو سیلوا به رکورد 250بازی با پیراهن منچسترسیتی رسید.
  محمد صلاح، ویرجیل و فابینیو قطعا به بازی امشب لیورپول نمی‌رسند اما گفته می‌شود برای فینال 2‌هفته آینده لیگ قهرمانان در دسترس خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید