• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 31 فروردین 1401
کد مطلب : 158754
+
-

والیبال در انتظار مربیان و لژیونرها

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در روزی که حضور خبرنگاران در تمرین تیم ملی آزاد بود، تلاش کرد به 2سؤال مهم پاسخ دهد؛ یکی اینکه مصدومان تیم ملی به لیگ ملت‌ها می‌رسند یا نه و دوم اینکه آیا او با علیرضا طلوع‌کیان، دستیار اولش اختلاف دارد؟
جواد کریمی، میثم صالحی و علی‌اصغر مجرد سال گذشته جراحی کردند ولی هنوز به بهبودی کامل نرسیده‌اند. عطایی درباره شرایط آنها گفت: «آنها تحت درمان هستند و هنوز مشخص نیست به لیگ ملت‌ها می‌رسند یا نه. اما از نوع مصدومیت و شرایط درمانی به‌نظر می‌رسد نمی‌توانیم در لیگ ملت‌ها از این 3بازیکن استفاده کنیم.»  تیم ملی چند بازیکن غایب هم دارد؛ میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و بردیا سعادت، لژیونرهایی که هنوز باشگاه‌هایشان آنها را آزاد نکرده‌اند و دستیاران عطایی. بازیکنان تا اواسط اردیبهشت به اردو اضافه می‌شوند. بدنساز لهستانی یکی‌دو‌روز دیگر به ایران می‌آید و توتولو اواسط اردیبهشت. علیرضا طلوع‌کیان هم تا پایان جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند کنار تیم باشد. روزهای گذشته شایعه شده بود عطایی و طلوع‌کیان اختلافاتی پیدا کرده‌اند اما سرمربی تیم ملی به همه اطمینان داد که اختلافی با دستیارش ندارد.  

دختران بهتر  از پسران؟
تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان دختر و پسر ایران که در جام کورناکیای ایتالیا شرکت کرده‌اند، دوم و ششم شدند. جام کورناکیا با سابقه 40ساله هر سال در رده‌های سنی زیر 17 و 19سال برگزار می‌شود. تیم پسران زیر 17سال که در رده سنی زیر 19سال شرکت کرده بود، در 6بازی و بعد از 3پیروزی و 3شکست، ششم شد. تیم ایران که با سرمربیگری محمد وکیلی خودش را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، از ایتالیا به ترکیه می‌رود و در آنکارا اردو می‌زند. در این جام تیم دختران ایران در رده دوم مسابقات نوجوانان قرار گرفت. تیم جوانان با سرمربیگری پدیده بلوری‌زاده پس از 5پیروزی به فینال رسید ولی در بازی آخر مقابل تیم وربانیای ایتالیا شکست خورد و دوم شد. تیم جوانان هم با سرمربیگری میترا شعبانیان از دور مقدماتی صعود نکرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید