17
دو شنبه 22 فروردین 1401
شماره 8472
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جام‌جهانی را دوست ندارید؟

نگاهی به فهرست خاکستری تیم ملی؛ بازیکنانی که لب مرز هستند
یادداشت
جام‌جهانی بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان است و بدون تردید برای هر بازیکن و مربی، از نظر حرفه‌ای کعبه آمال به شمار می‌آید.
ویژه
فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا
عادت کرده‌ایم هر بار که مسی یا رونالدو و اخیرا لواندوفسکی و بنزما در مسابقه‌ای حاضر می‌شوند، بگردیم دنبال رکوردهای جدیدی که ثبت کرده‌اند.
با دومین شکست پیاپی آرسنال و پیروزی پرگل تاتنهام و باخت من‌یونایتد در این هفته، نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ برتر پیچیده‌تر شد.
نساجی قائمشهر امشب در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌‌حذفی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که شاگردان ساکت الهامی در 2بازی لیگ برتر برابر شاگردان فرهاد مجیدی شکست نخورده‌اند.
آش بیانیه‌نویسی و کل‌کل‌های عجیب و غریب آنقدر شور شده که صدای برادران فنونی‌زاده هم درآمده است.
رقابت نزدیک دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی برای کسب عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر همچنان در سایت متریکا ادامه دارد.

خوب آماده شویم صعود می‌کنیم

خاطره جام‌جهانی و بازی با آرژانتین همچنان اشکان دژاگه را هیجان‌زده می‌کند او اعتقاد دارد ایران بایک برنامه‌ریزی خوب می‌تواند از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کند
اشکان دژاگه هافبک باسابقه فوتبال کشورمان با وجود اینکه فصل قبل در آستانه عقد قرارداد با تیم استقلال قرار داشت و حتی به توافقات نهایی هم رسیده بود اما در نهایت به‌دلیل شرایطی که در تراکتور گذرانده بود تصمیم گرفت برای کوتاه‌مدت هم شده از فضای فوتبال ایران دور شود و به تیم الشحانیه قطر پیوست.
طلسم ساکت

طلسم ساکت

امشب استقلال و نساجی آخرین بازی مرحله یک‌چهارم جام‌حذفی را برگزار می‌کنند. 180دقیقه بازی این دو تیم در لیگ بدون گل تمام‌شده است
آخرین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امشب برگزار می‌شود تا آخرین تیم هم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات مشخص شود.
سرلک: مسئولان فقط قول می‌دهند
سرلک: مسئولان فقط قول می‌دهند
کشتی‌گیر 57کیلویی تیم ملی و صاحب مدال نقره جهان از اتفاقات سال گذشته و برنامه‌هایش برای سال جدید می‌گوید
آخرین بار که نماینده‌ای از وزن اول ایران در مسابقات جهانی کشتی آزاد از سکوی اهدای مدال بالا رفت سال2015بود.
فوتبال ایران
وضعیت استقلال در لیگ برتر خوب است و این تیم بخت اول کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به شمار می‌رود.

کاش اینطوری نشود

همزمان با فضایی که داخل کشور به‌وجود آمده و برخی اعتقاد دارند تیم ملی مثل آب خوردن از گروهش بالا خواهد رفت، رسانه‌های دنیا نگاه متفاوتی به گروه دوم جام‌جهانی دارند.

زیر حلقه/تصمیمات انضباطی

مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران با دیدار تیم‌های شهرداری گرگان - شیمیدر و نظم‌آوران سیرجان - ذوب‌آهن در جریان است.

جدول 8472

جدول 8472
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رونالدو در بازی‌های این هفته استثنائا رکوردی نزد اما یک گاف بزرگ داد. او عصبانی از شکست یک بر صفر برابر اورتون وقتی داشت از زمین بیرون می‌رفت، گوشی یکی از هواداران را که به سمتش دراز شده بود محکم روی زمین کوبید و شکست.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
گرگانی‌ها فقط یک بازی تا فینال لیگ برتر بسکتبال فاصله دارند. شهرداری که بازی اول از مرحله نیمه‌نهایی را از شیمیدر قم - تیم مهران شاهین‌طبع - برده بود در بازی دوم هم فقط با اختلاف یک امتیاز و 85-84 به پیروزی رسید.