08
دو شنبه 22 فروردین 1401
شماره 8472
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آرایش غلیظ

دیالوگ
خلاصه طلاق دردناکه دیگه... اولش می‌خواستم یه جشن طلاق بگیرم، مثل چندتا از دوستام، ولی نکردم.
ویژه
پدرم می‌فهمید و می‌گفت: «تو دیگه اون پسر سابق نیستی.» چندبار این را گفت، با حسرت زیادی هم.
حسین سرشار را خیلی‌ها به‌عنوان بازیگر سینما و تلویزیون در خاطر دارند و خیلی‌ها به‌عنوان خواننده و موسیقیدان، آن هم خواننده‌ای که صدای تِنور‌اش همه را مبهوت خود می‌کرد.
حوزه علمیه مقدسه و معظّمه قم را بدون شک یکی از مبادی مهم تحولات مختلف یک‌صدسال اخیر ایران می‌توان نامید که زاییده قرن پیشین و زاینده بزرگ‌ترین چهره‌ها و اتفاقات تأثیرگذار در جامعه آینده خویش است.
قصه شهر
ولی بیایید و از من کمترین بپذیرید که ما کلاً مردم جالبی هستیم. اینکه دارم می‌گویم امیدوارم به کسی بر نخورد و کسی را آزار ندهد و داستانی نشود و خلاصه گلاویز نشویم با هم.
شب‌های تهران در‌ماه مبارک رمضان از همیشه زنده‌تر است. خیلی‌ها تازه بعد از افطار از خانه بیرون می‌زنند برای گردش و تفریح و به همین دلیل هم اغلب مکان‌های فرهنگی و تفریحی تا پاسی از شب برقرار است.
«شوکر، اسپری فلفل، ماهواره»... «شوکر، اسپری فلفل، ماهواره...» آنقدر بغل گوشم داد زدند که کفری شدم. توی پیاده‌روهای پیرانشهر. هفته دوم تعطیلات عید. شوکر شوکر شوکر... پدرم درآمد.

اول آخر

حاشیه مراسم روخوانی قرآن کریم در خانه موزه شهید مدرس
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بیهار: سارقان در هند و در لباس مأموران شهرداری پلی 20متری را دزدیدند. به گزارش ان‌‌دی‌تی‌وی، آنها برای جدا کردن بدنه فلزی این پل از دستگاه‌های برش جوشکاری پیشرفته و بیل مکانیکی استفاده کردند و ساعت‌ها آنجا مشغول کار بودند.