03
دو شنبه 22 فروردین 1401
شماره 8472
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرپرست معاونت توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک از اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس‌آباد خبر داد.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب از تکمیل عملیات اجرایی پروژه بهسازی کانال سیل برگردان غرب در محدوده بازارچه کوی نصر خبر داد.
جشنواره ضیافت رمضان همراه با ویژه برنامه های فرهنگی شاد از 18 فروردین ماه در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شده که تا 13 اردیبهشت ادامه دارد.

خلازیر بزرگ‌ترین بازار دستفروشان شد

گزارشی از ساماندهی مرکز بزرگ فروش اجناس دست دوم در جنوب تهران
گزارش
تمام غرفه‌ها در یک ابعاد در دوطرف بازار اجناس دست دوم خلازیر بخشی از ساماندهی این راسته را به تصویر می‌کشد؛ غرفه‌هایی که نام افراد با اسپری رنگ روی آنها درج شده و هر نام، نشان از مالکیت یک غرفه دارد. پیرمرد خنزرپنزری می‌گوید که «اینجا قرار بود کرکره بزنند تا بتوانیم اجناس خود را داخل غرفه بگذاریم و کرکره‌ را بکشیم، اما این کار را نکردند.»برای همین، برخی از دستفروشان گلایه‌مند هستند؛ درحالی‌که شهرداری شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران و شهرداری منطقه 19قصد ندارند برای غرفه‌ها «در» تعبیه کنند.

روند صعودی استفاده از اتوبوس در 1401

مدیریت شهری تهران به‌دنبال جبران عقب‌ماندگی 4سال پیش در حوزه ناوگان اتوبوسرانی است
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از روند صعودی استفاده از ناوگان اتوبوسرانی بعد از بازگشایی مراکز آموزشی خبر می‌دهد.
نقص فنی برخی نمایشگر‌های کیفیت هوا
نقص فنی برخی نمایشگر‌های کیفیت هوا
معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی نمایشگرهای سنجش کیفیت هوای شهر تهران فعال هستند، گفت: تنها ممکن است به‌دلیل نقص فنی در نقطه‌ای یکی از این نمایشگرها خاموش شود.
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه3 گفت: با توجه به قرار داشتن در ماه پرخیر و برکت رمضان، 24المان طرح هلال ماه در خیابان ولیعصر_عج_جانمایی شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
برای نخستین‌بار در سازمان بهشت‌زهرا_س_گلزار مطهر شهدا در ایام ماه مبارک رمضان ۲۴ساعته فعال است و برنامه‌های متعدد فرهنگی در این گلزار انجام می‌شود که شاهد استقبال گسترده و چشمگیر زائران این گلزار شریف بودیم.