06
دو شنبه 22 فروردین 1401
شماره 8472
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام/ساختمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی بلااستفاده، تعیین تکلیف شوند

بسیاری از ساختمان‌های دولتی نیمه‌دولتی و موقوفه سال‌هاست که استفاده نمی‌شوند و بدون سکنه مانده‌اند.
ویژه
مرد جوان وقتی دید موج دریا 2 فرزند خردسالش را با خود برده و آنها در یک قدمی مرگ قرار دارند برای نجات آنها به آب زد اما خودش هم دچار حادثه شد تا این حادثه تلخ با مرگ پدر و 2 فرزندش پایان یابد.
خارجی
«امیدوارم امروز برای شما کمی آرامش به همراه داشته باشد؛ وقتی بدانید حیوانی که عزیزان شما را به قتل رساند دیگر روی زمین نیست.»
ادعای زن گمشده در دادسرای جنایی تهران

شوهرم مرا مجبور به سرقت و اخاذی می‌کرد

دادسرا
«شوهرم مرا مجبور می‌کرد دست به کارهای خلاف بزنم و از مردان پولدار اخاذی کنم، برای همین تصمیم به فرار از خانه گرفتم.»‌این گفته‌های زنی جوان است که حدود 40روز ناپدید شده بود و در این مدت همه تصور می‌کردند قربانی حادثه‌ای هولناک شده است.
جزئیات مرگ خواهر و برادر خردسال در رود خروشان

جزئیات مرگ خواهر و برادر خردسال در رود خروشان

وقتی پسربچه 5ساله گرفتار امواج رودخانه شد و آب او را با خود برد، خواهرش برای نجات او خودش را به امواج سپرد اما در این حادثه تلخ، هر دوی آنها جانشان را از دست دادند.
ماجرای عجیب 2 خودکشی در پایتخت
پرونده 2 خودکشی عجیب درحالی در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است که در یکی از پرونده‌ها، مجرمی سابقه‌دار جانش را از دست داده اما در دیگری دختری نوجوان با اقدام بموقع به زندگی بازگشت و از مرگ نجات یافت.
مرحوم آیت‌الله ری‌شهری خدمات بسیار زیادی برای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ع داشتند که تصاویر اوایل انقلاب حرم مطهر و اکنون بخشی از آن خدمات را به تصویر می‌کشد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
بعد از سال‌ها انتظار و پس‌انداز در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کردیم اما در کمال ناباوری هنوز به مرحله تحویل نرسیده واحدها هر کدام به دو نفر فروخته شده است.