• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157760
+
-

گرگانی‌ها امشب فینالیست می‌شوند؟

شهرداری گرگان که در 2بازی اول شیمیدر را شکست داده است، اگر امشب هم برنده باشد می‌تواند نخستین فینالیست این فصل لیگ برتر بسکتبال باشد

گرگانی‌ها امشب فینالیست می‌شوند؟

گرگانی‌ها فقط یک بازی تا فینال لیگ برتر بسکتبال فاصله دارند. شهرداری که بازی اول از مرحله نیمه‌نهایی را از شیمیدر قم - تیم مهران شاهین‌طبع - برده بود در بازی دوم هم فقط با اختلاف یک امتیاز و 85-84 به پیروزی رسید. آنها اگر امشب هم بازی سوم را ببرند، می‌توانند در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیرند. گرگانی‌ها که سال پیش با شاهین‌طبع قهرمان شدند امسال با مهران حاتمی در لیگ بازی می‌کنند.
در بازی دوم 2تیم خیلی به هم نزدیک بودند و کوارترها با اختلاف 2یا نهایت 3امتیاز به پایان رسید. در حدی که در پایان وقت قانونی بازی نتیجه 75-75 بود و کار به وقت اضافه کشیده شد. در کوارتر چهارم بایکس بازیکن خارجی شیمیدر، بازی را به تساوی کشاند اما در وقت اضافه پری پتی بازیکن خارجی شهرداری همه‌‌چیز را به نفع گرگانی‌ها تمام کرد. شهرداری وقت اضافه را 9-8 به‌پایان برد. در این بازی سجاد پذیرفته از بهترین‌های شهرداری بود و با تأثیرگذاری 24بهترین بازیکن زمین شد. حاتمی در بازی اول از او استفاده نکرده بود اما در این بازی برگ برنده تیمش شد. پذیرفته از اینکه بازی به وقت اضافه کشید راضی نیست: «متأسفانه در یک دقیقه پایانی تمرکز خودمان را از دست دادیم و بازی به وقت اضافه کشید.» نبود محمد جمشیدی در وقت اضافه به‌خاطر 5خطایی شدن، کار شهرداری را سخت‌تر کرد با این حال او بیشتر از همه برای گرگانی‌ها امتیاز گرفت. جمشیدی 24امتیاز داشت. امتیازآورترین بازیکن زمین هم دوایت باکس بود. او با 31امتیاز بهترین بازیکن شیمیدر بود.تماشاگران شهرداری گرگان در بازی اول به‌خاطر شعار دادن علیه مدیران شیمیدر تذکر گرفتند و به‌خاطر همین بازی دوم سکوها آرام‌تر بودند. دیشب ذوب‌آهن و نظم‌آوران در بازی دوم مقابل هم قرار گرفتند. ذوب‌آهن بازی اول را برد اما دقایق پایانی آن بازی به جنجال کشیده شد که بلافاصله کمیته انضباطی فدراسیون تشکیل شد و مربیان و بازیکنان 2 تیم را جریمه و به محرومیت‌های تعلیقی محکوم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید