05
دو شنبه 22 فروردین 1401
شماره 8472
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مراسم تقدیر و تکریم خادمان سلامت نوروزی از سوی وزیر بهداشت، روز گذشته در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از حضور 89درصدی دانش‌آموزان در مدارس کشور خبر داد و گفت: «تحلیل آمارها نشان می‌دهد میزان حضور دانش‌آموزان در مدارس نسبت به روزهای اول بازگشایی مدارس، بالا رفته است.»
کووید-19
به استناد آخرین گزارش‌‌های وزارت بهداشت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان استفاده از ماسک در کشور کاهش یافته و به 48.63درصد رسیده است.

جدال وزارتخانه‌ها بر سر تعطیلی تهران

با وجود آلودگی هوا، مسئولان تصمیم‌گیرنده در کمیته اضطرار، رأی به تعطیلی ادارات و مدارس ندادند اتفاقی که منجر به سردرگمی مردم شده است
گزارش
افت کیفیت هوا در تهران و برخی استان‌ها از ساعت‌های ابتدایی نوزدهم فروردین آغاز شد؛ به‌طوری‌که شاخص کیفیت هوا AQI در پایتخت با روند افزایشی در همان روز به 190 رسید؛ وضعیتی که منجر به هشدار وزارت بهداشت برای تشکیل جلسه کمیته اضطرار و درخواست تعطیلی شد.

نقل‌قول/ صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش

مهلت تدوین آیین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان ۲۳فروردین به پایان می‌رسد و وزارتخانه تا این زمان، آیین‌نامه را در اختیار دولت قرار می‌دهد.
عدد خبر/ 280
هزار ماموریت در حوزه پیش ‌بیمارستانی در تعطیلات نوروز از سوی اورژانس کشور انجام شد که 220هزار ماموریت غیرترافیکی بود و از میان ماموریت‌ها، 79هزار نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.