17
شنبه 21 اسفند 1400
شماره 8459
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازیکن لالیگایی در تیم جواد لالیگایی

فولادی‌ها برای تقویت تیم‌شان سراغ بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو رفته‌اند؛ بازیکنی که خردادماه قراردادش را با این تیم اسپانیایی فسخ کرده است
جواد نکونام که به‌واسطه سال‌ها حضور در اسپانیا به «جواد لالیگایی» معروف شده، حالا توانسته یک بازیکن از همین لیگ به تیمش بیاورد. ایبای گومز 32‌ساله و اسپانیایی که تا همین چند‌ماه پیش بازیکن اتلتیک بیلبائو بود و مقابل تیم‌هایی مثل رئال و بارسا قرار می‌گرفت، با قراردادی رسمی به فولاد پیوسته و قرار است در ادامه راه زیر نظر نکونام بازی کند.
ویژه
لیونل مسی شب فاجعه‌باری را در برنابئو تجربه کرد. اکیپ، چاپ فرانسه که در بازی رفت هم به او نمره3داده بود، این‌بار نسبت به این اسطوره بی‌رحم‌تر شد؛
کسی می‌داند یولیان درکسلر که زمانی پدیده فوتبال آلمان بود، در پاری‌سن‌ژرمن دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ او چند سال است که فقط هست.
ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به چهره‌ای منفور در فوتبال تبدیل شده.
از امروز فینال لیگ برتر والیبال آغاز می‌شود. پیکان تهران و شهداب یزد باید در 2بازی از 3بازی به پیروزی برسند تا تکلیف قهرمان مشخص شود. سابقه پیکان در لیگ‌های گذشته، بازی‌هایی که این فصل به‌خصوص در یک‌‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی انجام داده و بازیکنانی که دارد، شانس این تیم را پررنگ‌تر می‌کند.
هفته 22
جدول گلزنان
هفته 21

بی شگفتی

پرسپولیس در مسجدسلیمان برد اما باز هم گل خورد و نامطمئن به داربی رسید. استقلال هم تیم منصوریان را شکست داد و اختلاف 6امتیازی را تا روز داربی تمدید کرد
گزارش بازی
بازی‌های هفته بیست‌ودوم با 2برد پرگل برای 2تیم اصفهانی آغاز شد. ذوب‌آهن و سپاهان که هفته گذشته هم 6امتیاز کامل از حریفان خود گرفته بودند در این هفته هم موفق عمل کردند تا اصفهان به موفق‌ترین شهر فوتبال ایران در دو سه هفته اخیر بدل شود.
نمایش فیک

نمایش فیک

آیا واقعا یک عده با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند؟
یکی از پرتکرارترین جملات امیر قلعه‌نویی در سال‌های اخیر این بوده است: «با من مشکل دارند، اما تیمم را می‌زنند.» او بارها و بارها حرف‌هایی با این مضمون به زبان آورده است و امسال هم دست‌کم 10 بار از چنین عبارتی سود برده. آخرین بار، در نشست خبری پیش از بازی با پیکان شاهد تکرار این سخن از زبان سرمربی گل‌گهر سیرجان بودیم.
به اصالت بنز
به اصالت بنز
دوست و دشمن از کریم بنزما حرف می‌زنند، ستاره‌ای که با هت‌تریک مقابل پاریس بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ همه کشید
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید با اینکه آدم ناراحتی است، همیشه به رقیبانش احترام می‌گذارد. او با این جمله از کام‌بک تاریخی رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن یاد می‌کند: «بازگشت رئال مادرید عالی بود. آنها در ورزشگاه خود با هواداران خود نشان دادند که رئال مادرید در اروپا چگونه است.»
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8459

جدول 8459

فقط یک مسابقه خوب

پیش‌بازی
امشب در لیگ‌های اروپایی خبر خاصی نیست. رئال و بارسلونا که بازی ندارند؛ یوونتوس، بایرن‌مونیخ و اتلتیکو که این هفته در لیگ قهرمانان باید به میدان بروند، بازی می‌کنند اما نه با حریفانی سخت و بزرگ.

شهرآشوب قبل از شهرآورد

در فاصله چند روز به داربی تهران، مسئولان پرسپولیس و استقلال یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای را علیه هم شروع کرده‌اند؛ جنگی چنان سخیف و بی‌پرده که اعصاب هواداران خودی را هم خرد کرده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با وجود تبلیغات گسترده، به‌نظر می‌رسد واگذاری 10درصد از سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بازار فرابورس با شکست مواجه شده یا حداقل در حد توقعات اولیه مورد استقبال قرار نگرفته است.
گادوین منشا، آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر 4هفته متوالی است هیچ گلی برای تیمش نزده و درصورت ادامه این روند دقیقا همان اتفاقاتی که فصل گذشته برای او رخ داد در این فصل نیز تکرار خواهد شد.
همزمان با اتفاقات بدی که برای ناصر الخلیفی، مالک نفتی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رخ داده و آینده او را به خطر انداخته، دیگر مالک نفتی یک باشگاه فوتبال یعنی رومن آبراموویچ هم با مشکلات بزرگی روبه‌رو شده است.