• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156289
+
-

آماربازی

04
گادوین منشا، آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر 4هفته متوالی است هیچ گلی برای تیمش نزده و درصورت ادامه این روند دقیقا همان اتفاقاتی که فصل گذشته برای او رخ داد در این فصل نیز تکرار خواهد شد. منشا فصل گذشته هم شروعی توفانی در لیگ برتر داشت و طی 7بازی ابتدایی 9گل برای گل‌گهر به ثمر رساند. او در پایان هفته هفتم در حالی با 9گل صدرنشین جدول گلزنان بود که سجاد شهباززاده تا آن مقطع فقط 5گل زده بود. اما از هفته هشتم به بعد موتور گلزنی منشا خاموش شد و او در 7بازی متوالی موفق به گلزنی نشد. نهایتا گادوین منشا در آخرین بازی نیم‌فصل اول یک گل زد و نیم‌فصل را با 10گل تمام کرد، درحالی‌که سجاد شهباززاده با 12گل آقای گل نیم‌فصل شد.

14
آمار گلزنی گادوین منشا در نیم‌فصل دوم سال گذشته نسبت به نیم‌فصل اول 60درصد افت کرد. او که دور رفت را با 10گل به پایان رسانده بود در دور برگشت فقط 4گل زد و نهایتا فصل را با 14گل زده تمام کرد. سجاد شهباززاده اما با 12گل در نیم‌فصل اول و 8گل در نیم‌فصل دوم نهایتا با 20گل کفش طلای لیگ بیستم را از آن خودش کرد. در این فصل هم اتفاقاتی مشابه برای مهاجم آفریقایی در حال رخ دادن است. منشا امسال در ترکیب مس رفسنجان، نیم‌فصل اول را با 8گل زده به پایان برد. در شروع نیم‌فصل دوم هم طی 2بازی 3گل زد و شروعی توفانی داشت اما از آن به بعد دیگر طلسم شد و طی 4بازی هیچ گلی نزد.

20
مهاجم 33ساله مس رفسنجان طی 21هفته گذشته در 18بازی برای تیمش به زمین رفته است. او برخلاف فصل گذشته که در پاس گل هم آمار خوبی داشت در این فصل هیچ پاس گلی نداده و تأثیرگذاری‌اش روی گل‌های مس به همان 11گل زده محدود می‌شود. معدل نمرات این مهاجم در سایت متریکا 6.98بوده که او را در تیم خودش به رتبه سوم و در بین بازیکنان لیگ به رتبه بیستم رسانده است. در تیم مس، محسن آذرباد و مجید علیاری بالاتر از منشا هستند و بهتر از او نمره گرفته‌اند. در جدول کلی بازیکنان لیگ نیز امید عالیشاه، امیرحسین حسین‌زاده، وحید امیری و شهریار مغانلو، مهاجمانی هستند که نمرات‌شان بهتر از منشا بوده و بالاتر از این مهاجم قرار گرفته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید