06
شنبه 21 اسفند 1400
شماره 8459
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/سرقت لوازم خودرو، ۴۰ درصد سرقت‌های تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت‌های خرد را یکی از مهم‌ترین چالش‌های پلیس دانست و اعلام کرد: امروزه آمارهای ما در تهران حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد از سرقت‌های رخ داده در شهر مربوط به لوازم، قطعات و موارد مرتبط با خودروهاست و عمدتا از سوی معتادان متجاهر انجام می‌شود.
ویژه
مدتی است نرده‌های پل عابر مقابل شهرک صنعتی خاوران را دزدیده‌اند و تردد از این پل بسیار غیرایمن و خطرناک شده است.
پیگیری
پسر 6ساله‌ای که توسط مردی ربوده شده و به چاهی 40متری در حوالی کرمان انداخته شده بود، پس از چند روز بستری بودن در بیماستان، مرخص شد.
مأموران پلیس با ردگیری جی‌پی‌اس موتورسیکلت سرقتی به باندی رسیدند که انواع و اقسام سرقت انجام می‌دادند

دفترچه اسرارآمیز راز باند همه‌کاره را فاش کرد

وقتی مأموران برای دستگیری سارقان موتور قدم به مخفیگاه آنها گذاشتند، در آنجا دفترچه‌ای پیدا کردند که اسرار یک باند مخوف را فاش کرد. باندی که اعضای آن 3مرد و یک زن بودند و دست به سرقت‌های مختلف ازجمله سرقت از راننده‌های خودروهای مدل بالا می‌زدند.
مرگ 2کودک خردسال در آتش چهارشنبه‌سوری

مرگ 2کودک خردسال در آتش چهارشنبه‌سوری

حوادث دلخراش مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین حادثه در خفر استان فارس 2 کودک بر اثر سوختگی جان‌شان را از دست دادند. در فسا، کازرون، گرمی و تهران نیز وقوع حوادث جداگانه چند نفر را روانه بیمارستان کرد.
مرگ پدر و پسر در ریزش کوه
مرگ پدر و پسر در ریزش کوه
ریزش کوه در جاده کندوان و فرود آمدن تخته سنگی بزرگ روی سقف یک پژو پارس باعث مرگ پدر و پسری 7ساله شد.
با توجه به اینکه عده زیادی از کارکنان شرکت‌ها و ادارات از شهرهای اطراف تهران و مخصوصا کرج به‌طور روزانه در مسیر کرج به تهران و بالعکس در رفت وآمد هستند، ضروریست که تعداد پایانه‌های تاکسی‌های خطی این مسیر بیشتر باشد وفقط محدود به چند خیابان و محل نشود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
نفس آزاد کردن سواحل از دست سازمان‌ها و شرکت‌ها عالی است اما اینکه بدون زیرساخت در اختیار مردم قرار بگیرند سرانجام جز نابودی ساحل و تخریب محیط‌زیست نخواهد داشت.