• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 21 اسفند 1400
کد مطلب : 156280
+
-

توپ طلای نحس

توپ طلای نحس

لیونل مسی شب فاجعه‌باری را در برنابئو تجربه کرد. اکیپ، چاپ فرانسه که در بازی رفت هم به او نمره3داده بود، این‌بار نسبت به این اسطوره بی‌رحم‌تر شد؛ درنظرسنجی این نشریه درباره بدترین بازیکن زمین، مسی با 47درصد آرا رتبه اول را به‌دست آورد. دوناروما که روی گل اول اشتباه داشت 29درصد رأی آورد و کاپیتان مارکینیوش که در هر 3‌گل افتضاح بود و یک پاس‌گل هم به بنزما داد با 9درصد در رده سوم جای گرفت. مسی حالا انتقادات بیشتری را نسبت به توپ طلایی که چند وقت پیش برد متحمل می‌شود. او باید راهی برای خلاصی از این فشارها بیابد. او هر سال در حال کام‌بک خوردن در لیگ قهرمانان است؛ مقابل لیورپول و آاس‌رم و رئال و...
  مسی برای هفتمین سال پیاپی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند. او آخرین‌بار در سال2015به دیدار پایانی این رقابت‌ها رسیده بود.
  طلسم مسی مقابل رئال‌مادرید به 9مسابقه افزایش یافت و از زمانی که رونالدو از لالیگا رفته، مسی موفق به ثبت گل یا پاس‌گل در ال‌کلاسیکوها و حالا با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در 2‌مسابقه مقابل این تیم نشده و یک پنالتی هم از دست داده. او حالا 585دقیقه است که نه گلی به رئال زده و نه پاس‌گلی داده. مسی در برنابئو 15بار موفق به گلزنی شده بود.
  ستاره آرژانتینی در این فصل لیگ یک فرانسه و مقابل تیم‌های فرانسوی 17بار به میدان رفته و تنها 2‌گل به ثمر رسانده. بنزما در این فصل 2‌بار مقابل تیم‌های فرانسوی بازی کرده و 3 گل زده!
  افراد نزدیک به مسی، بازگشت او به بارسلونا در تابستان 2022را رد می‌کنند. در تابستان 2023، مسی می‌تواند برای یک‌فصل به بارسلونا بازگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید