02
شنبه 21 اسفند 1400
شماره 8459
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جامعه اطلاعاتی آمریکا که از 16نهاد اطلاعاتی و امنیتی تشکیل شده ‌است، در آخرین برآورد سالانه خود، با وجود تأکید بر اینکه ایران درحال‌حاضر مشغول فعالیت‌های کلیدی برای ساخت سلاح ‌اتمی نیست.
اوضاع بین‌المللی نشان می‌دهد توسعه و پیشرفت بدون امنیت کارایی ندارد.
دولت
سفرهای استانی رئیس‌جمهور به ایستگاه هفدهم رسید و سیدابراهیم رئیسی صبح دیروز وارد ساری شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استان مازندران قرار گرفت.
رهبرمعظم‌ انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری:

کوتاه آمدن در مقابل آمریکا خطایی بزرگ است

رهبری
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، با بیان عناصر مجموعه‌ به‌هم پیوسته قدرت و قوت ملی، مسئله معیشت و روان بودن مسائل مرتبط با مردم را مهم خواندند و با اشاره به جنگ نرم سخت و سنگین دشمنان برای اغوا و اثرگذاری بر مردم و خواص افزودند: علاج این جنگ پیچیده، جهاد تبیین با «روش‌های نوین نرم‌افزاری و متکی بر معارف و مفاهیم عمیق و عالیه اسلام» است.

توقف موقت در مذاکرات؛ تداوم تعلل غربی‌ها

هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام با هدف احیای توافق هسته‌ای 2015برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر دچار توقف شد؛ وقفه‌ای موقت که طرف‌های حاضر در وین معتقدند می‌تواند زمینه‌ساز رفع اختلاف‌های باقیمانده باشد.
اخبار کوتاه / ادعای آمریکا درباره توقیف محموله نفت ایران
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در گزارشی ادعا کرد که ایالات متحده محموله 2نفتکش مظنون به حمل نفت ایران را در سکوت خبری توقیف کرده ‌است.