12
شنبه 21 اسفند 1400
شماره 8459
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صورتجلسه وحدت رویه مناطق به مصوبه سال۹۶ اشاره دارد

شهرسازی
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران به‌منظور شفاف‌سازی‌ درخصوص صورتجلسه «وحدت رویه نحوه اقدام مناطق ۲۲گانه» که از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تهران مورد انتقاد قرار گرفته بود، توضیحاتی را ارائه داد.
ویژه
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران
گزارش کوتاه
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در آیین کلنگ‌زنی احداث مخزن اضطراری آب در منطقه۲۲ تهران، احداث مخازن اضطراری آب را یکی از ضروریات در زمان بحران دانست.

تفرجگاه به جای غول‌های شنی

شهرداری تهران اجرای طرح تفرجگاهی 400هکتار از شن‌چاله‌های منطقه18 بعد از دیواره‌سازی در حریم رودخانه کن را در دستور کار قرار داد
معادن
‌با اینکه از پاییز سال1395 برداشت از شن‌چاله‌های جنوب غرب تهران ممنوع شده، ولی تکلیف 400هکتار از این اراضی برای احداث تفرجگاه هنوز روشن نشده است. در این میان، شهرداری اعلام کرده برنامه تبدیل این گودال‌های عمیق به فضاهای خدماتی و تفریحی در سال آینده آغاز خواهد شد.
وزارت کشور درکنار شوراهاست

وزارت کشور درکنار شوراهاست

جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای‌عالی استان‌ها با وزیرکشور برگزار شد
وزیر کشور در آخرین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای‌عالی استان‌ها حضور یافت.
عدد خبر/ 59 پروژه
به‌گفته حمیدرضا حاجوی، شهردار منطقه یک، ۵۹ پروژه شهری در شمال تهران در مقیاس منطقه‌ای و محله‌ای با هدف کسب رضایتمندی شهروندان و ساخت شهری زیست‌پذیر در آستانه سال جدید آماده بهره‌برداری شد.
‌خبر
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به رفع مشکلات دره فرحزاد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از این محدوده و آماده‌سازی‌ آن برای ساخت اکوپارک توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: «به‌رغم اینکه در یک دهه گذشته اقدامات خوبی برای رفع مشکلات و معضلات دره فرحزاد انجام شده بود.