17
پنج شنبه 7 بهمن 1400
شماره 8424
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

7 و 8 مغضوب

داستان رضا اسدی و آرش رضاوند که فصل عجیبی را پشت سر می‌گذارند
یادداشت
همه می‌دانند که بازی در بزرگ‌ترین تیم‌های ایران چقدر سخت است. در پرسپولیس و استقلال اگر خوب باشی یک‌شبه راه صد ساله می‌روی و موج تعریف و تحسین‌ها تو را در برمی‌گیرد، اما وای به روزی که به اندازه کافی خوب نباشی.
ویژه
در شرایطی که گفته می‌شد روز سه‌شنبه بعد از برگزاری جلسه در کمیته استیناف، رأی حیاتی این نهاد در مورد پرونده گل‌گهر سیرجان صادر خواهد شد، چنین اتفاقی رخ نداد.
یکی از خبرهای پربازدید این چند روز در سایت‌های مختلف، خبری با این تیتر بود: «زیدان وارد تهران شد.»
شجاع خلیل‌زاده با 1125دقیقه حضور در میدان، پرکارترین بازیکن تیم ملی در دوره مربیگری دراگان اسکوچیچ بوده است.
تیم ملی هندبال ایران نخستین شکست خود در مسابقات قهرمانی آسیا2022 عربستان را مقابل بحرین تجربه کرد. ایران که از شروع تورنمنت در 5بازی به پیروزی رسیده بود، دیروز 36-26 شکست خورد.
محرم نویدکیا را باید نماد سپاهان دانست؛ کاپیتان وفادار طلایی‌پوشان که به‌عنوان بازیکن در هر 5عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتر حاضر بوده است.
ذوب‌آهن فصل گذشته به سختی در لیگ برتر ماندگار شد و به‌نظر می‌رسید که مدیران این باشگاه با درس گرفتن از آن شرایط، امسال کار را سفت و سخت‌تر بگیرند.

بزن بریم

تیم ملی ایران امشب با عبور از سد عراق به جام‌جهانی قطر می‌رسد؛ البته بدون بردن این بازی هم ایران به قطر خواهد رسید فقط جشن صعود کمی عقب می‌افتد
از ساعت18 امروز تیم‌ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم عراق می‌رود تا کار صعود به جام‌جهانی قطر را در فاصله 3بازی تا پایان رقابت‌های مقدماتی تمام کند.
خسته نباشید

خسته نباشید

تیم ملی فوتبال زنان که برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا رسیده بود با شکست 5بر صفر مقابل چین‌تایپه مرحله گروهی را به پایان رساند
مریم ایراندوست قبل از رفتن تیم به هند و آغاز جام ملت‌های آسیا گفته بود که تنها ابزار تیمش برای مقابله با حریفان، انگیزه است. او با اتکا به همین انگیزه، پیش‌بینی می‌کرد تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد اما تیم او بعد از 2شکست سنگین، امروز فقط با معجزه می‌تواند به مرحله بعد برسد.
شگفت‌انگیز؛ تمجید نادال از مشکات
شگفت‌انگیز؛ تمجید نادال از مشکات
رافائل نادال یکی از پرافتخارترین تنیسورهای جهان بعد از ملاقات با تنیسور ایرانی حاضر در اوپن استرالیا، از او تعریف کرده است
اگر 2دهه قبل بازیکنی به نام ارغوان رضایی با شکست‌ دادن بزرگانی مثل ماریا شاراپوا و ونوس ویلیامز نام ایران و تنیس را در جهان مطرح کرد.
استقلال برخلاف سال‌های گذشته نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود.

یک تهدید، یک افشاگری

کوتاه از جهان
در ایتالیا یک بمب نقل‌وانتقالاتی در حال ترکیدن است. احتمالا شنبه از خرید جدید یوونتوس که 75میلیون یورو برای این باشگاه آب خورده، رونمایی می‌شود.

سوت وکور!

مدتی از مزاحمت فیفادی برای فوتبال‌دوستان خبری نبود و مسابقات باشگاهی روال عادی‌اش را طی می‌کرد.

زیریک‌خم / یزدانی به آمریکا می‎رود

دیدار دوستانه کشتی‌گیران ایران و آمریکا قرار است 23بهمن‌ماه در ایالت تگزاس برگزار شود. تیم کشتی آزاد آمریکا ترکیب خودش را برای این رقابت‌ها اعلام کرده که نامی از دیوید تیلور، قهرمان جهان و المپیک در آن دیده نمی‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.