04
پنج شنبه 7 بهمن 1400
شماره 8424
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رشد فزاینده قیمت اجاره‌بها که از تابستان امسال شروع شده بود، همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین اطلاعات بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد در دی‌ماه‌1400، تورم نقطه‌به‌نقطه اجاره مسکن شهری برای چهارمین متوالی رکورد بالای 50درصد ثبت کرده است.
انرژی
بعد از 45روز تنش برسرتعیین نرخ گاز تحویلی به صنایع که به افت سنگین بورس منجر شد، دولت برای سومین بار مداخله کرد و نرخ گاز تحویلی به صنایع را کاهش داد. این موضوع دیروز واکنش مثبت بورس را در پی داشت و به رشد 1.7درصدی شاخص بورس منجر شد.
همشهری نبض قیمت کالاها و خدمات در نخستین ماه زمستان را بررسی می‌کند

فشار بیشتر تورم بر ندارها

تورم
داده‌های مرکز آمار گویای این واقعیت است که در دی‌ماه امسال طبقات فقیر، نسبت به ثروتمندان، فشار بیشتری را از ناحیه تورم تحمل کرده‌اند.

دعوا بر سر رانت قیر

خبر: سیدحمید حسینی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان نفت و گاز و پتروشیمی گفت: اجرای روش حراج باز در بورس برای تعیین قیمت قیر، به افزایش قیمت 30درصدی این محصول و ضرر صادرکننده‌ها منجر خواهد شد.
عجب استانداردی
عجب استانداردی
مهدی اسلام‌پناه از شروط جدید تحویل خودرو‌های دپو‌شده به مشتریان خبر داده و می‌گوید: خودرو‌هایی که بیش از 2‌ماه در پارکینگ ماندگاری دارند، باید قبل از تحویل به مشتری دوباره بازرسی کیفی شده و تمام قطعات لاستیکی، پلیمری، شن‌زدگی، فرو‌رفتگی یا آسیب‌های عوامل طبیعی قبل از تحویل به مصرف‌کننده ترمیم شوند.