• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 7 بهمن 1400
کد مطلب : 152129
+
-

یک تهدید، یک افشاگری

در ایتالیا یک بمب نقل‌وانتقالاتی در حال ترکیدن است. احتمالا شنبه از خرید جدید یوونتوس که 75میلیون یورو برای این باشگاه آب خورده، رونمایی می‌شود. ولاهوویچ یا مثل پیونتک و یوویچ مدتی می‌درخشد و خاموش می‌شود یا مثل هالند و لواندوفسکی تا قله می‌رود. این انتقال هواداران فیورنتینا را عصبانی کرده. آنها پلاکاردی تهیه و در آن مهاجم تیم‌شان را به مرگ تهدید کرده‌اند. جمله روی پلاکارد که نوشته بود: «نگهبان‌های تو نمی‌توانند از جان تو حفاظت کنند کولی، همه‌‌چیز برای تو به پایان رسیده»، پلیس فلورانس را وارد عمل کرد تا حفاظت از جان او را به‌عهده بگیرد. هواداران این باشگاه درجه2 انتظار داشتند عقد بین آنها و این بازیکن 99ساله باشد؛ آن‌هم با یک‌سوم حقوق. از این انتقال 75میلیون با آپشن‌های قرارداد گیر فیورنتینا خواهد آمد.

مستند نیمار

نیمار در مستندش که به‌تازگی به بازار آمده، نشان داد که از کودکی رئالی بوده. تصاویری از نیمار 14ساله با پیراهن رئال و فاش‌کردن این خبر که او همزمان با کارواخال در سال2006 در کاستیا و تیم دوم رئال مادرید بازی کرده و آن زمان 27گل هم در بازی‌های تمرینی این تیم زده بود. این دقیقا یک‌ماه پس از پایان دوره اول ریاست فلورنتینو پرس در رئال مادرید بود وگرنه اتفاق دیگری رخ می‌داد. همزمان با انتشار این مستند، مسی در تولد ژاوی گفت که هنوز درک نکرده چرا نیمار باید بارسا را به مقصد پاریس ترک می‌کرده. در جشن تولد سرمربی بارسا، پیکه غایب بود چون با مسی مشکل دارد.

جانشین آگوئرو

گواردیولا که بعد از رفتن آگوئرو نتوانسته بود مهاجم نوک بخرد و در خرید رونالدو و هری کین ناکام مانده بود، حالا یک بازیکن در این پست خریده، اما خرید تازه در تابستان به سیتیزن‌ها ملحق می‌شود. خولین آلوارس، پدیده آرژانتینی که در 46بازی این فصل 24گل و 15پاس‌گل برای تیم ریورپلات ثبت کرده، با قراردادی به ارزش 18.5میلیون یورو از فصل آینده راهی منچستر خواهد شد. من‌یونایتد هم او را می‌خواست.

گوزنس

باشگاه اینتر میلان خواستار جذب آنجلینو مدافع چپ 25ساله و اسپانیایی لایپزیش است. برای همین پست گوزنس آلمانی هم که در آتالانتا و در یورو2020 درخشید مورد توجه باشگاه اینتر است. گوزنس 22میلیون یورو برای اینتر آب می‌خورد.

فان‌دبیک

هافبک 50میلیون یورویی منچستریونایتد در دوره هیچ مربی‌‌ای نتوانست جایی برای خودش در ترکیب ثابت تیم پیدا کند. او به‌زودی قرضی راهی تیمی دیگر می‌شود. فعلا مذاکرات برای انتقال این بازیکن به کریستال‌پالاس در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید