06
پنج شنبه 7 بهمن 1400
شماره 8424
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چرا برخی آمبولانس‌های اورژانس تهران، پلاک ندارند. اگر حین رانندگی و ماموریت حادثه ناگواری رخ دهد، تکلیف چیست؟
4ماه پس از قتل خواننده افغان در جنوب تهران، تحقیقات پلیس با اعلام نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای توسط پزشکی قانونی وارد مرحله تازه‌ای شد. گزارش پزشکی قانونی فرضیه اینکه همسر مقتول او را به قتل رسانده است را تقویت می‌کند.
گزارش
سارق سابقه‌دار که به‌عنوان مسافر سوار اتوبوس‌های بین‌شهری می‌شد و با فریب مردان عمدتا مسن آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد برای هجدهمین بار دستگیر شد. تا‌کنون 2نفر از طعمه‌های این مرد و همدستش به‌دلیل خوردن نسکافه مسموم جان باخته‌اند و یک سرباز نیز از 6ماه قبل به کما رفته است.

سیل رفت، خرابی‌ها باقی ماند

گزارش خبرنگار اعزامی همشهری از مناطق سیل‌زده جازموریان؛ 4 هفته بعد از سیل ویرانگر
گزارش
4 هفته‌ای از آن سیل بی‌سابقه می‌گذرد؛ دست‌کم در 70سال اخیر. اما اینجا، دردها نه‌تنها تمام نشده، که خیلی بیشتر هم شده. اینجا بغض کردن و خجالت کشیدن و... دیگر سخت نیست؛ عادی شده است.
جزئیات دومین محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال

جزئیات دومین محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال

دومین جلسه محاکمه حبیب فرج‌الله چعب، معروف به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضالالاحوازیه صبح دیروز در شعبه26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.
ساعت کار مترو به‌دلیل کرونا نیم‌ساعت کاهش یافته است
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «ساعات کار متروی شهرهای بزرگ افزایش یابد» در ستون با مردم روز 22دیماه پاسخ داده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
بلوار تاسیسات نفتی ری در باقرشهر نه آسفالت مناسبی دارد نه فضای سبز و نه از لحاظ پاکیزگی دارای وضعیت مطلوبی است.