• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 7 بهمن 1400
کد مطلب : 152136
+
-

آماربازی

1125
شجاع خلیل‌زاده با 1125دقیقه حضور در میدان، پرکارترین بازیکن تیم ملی در دوره مربیگری دراگان اسکوچیچ بوده است. این مدافع تا قبل از آمدن اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی‌شد اما با ورود دراگان او هم ملی‌پوش شد و در هر 13مسابقه تیم ملی تحت هدایت این سرمربی در ترکیب اصلی قرار گرفت. شجاع فقط در بازی با کامبوج بین دو نیمه تعویض شد و در 12بازی دیگر 90دقیقه کامل بازی کرد. احمد نوراللهی هم دومین بازیکن پرکار تیم ملی در دوره اسکوچیچ بوده و فقط 33دقیقه کمتر از خلیل‌زاده در زمین حضور داشته است. نوراللهی و شجاع تنها بازیکن‌هایی هستند که در هر 13بازی تحت هدایت اسکوچیچ بازی کرده‌اند.

897
در 13مسابقه‌ای که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی بوده، مجموعا از 31بازیکن استفاده کرده که 25نفر از آنها در لیست دعوت‌شده‌های بازی با عراق حضور دارند. 11بازیکنی که بیشترین دقایق بازی را در دوره اسکوچیچ دارند به‌ترتیب شجاع خلیل‌زاده، نوراللهی، کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، قلی‌زاده، آزمون، طارمی، بیرانوند، عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش هستند. میانگین حضور این نفرات در بازی‌های ایران 897دقیقه یعنی تقریبا 10بازی کامل از 13بازی تیم‌ملی است. از این جمع احمد نوراللهی امروز به‌خاطر ابتلا به کرونا غایب است و سردار آزمون هم با وجود منفی شدن تستش وضعیت نامشخصی دارد. مهدی طارمی هم در آخرین ساعات به اردوی تیم‌ملی رسیده است.

25
و اما بازیکنانی که کمترین دقایق بازی ‌ملی را در دوره اسکوچیچ داشته‌اند؛ 2 بازیکن با 25دقیقه بازی ملی در دوره دراگان کمترین فرصت را از این سرمربی دریافت کرده‌اند که سابقه ملی آنها کاملا با هم متفاوت است. امید ابراهیمی که از بازیکنان مورد اعتماد کی‌روش و ویلموتس بود با آمدن اسکوچیچ فقط در یک بازی و آن هم 25دقیقه بازی کرد و کلا از لیست ملی‌پوشان کنار گذاشته شد. دومین بازیکن 25دقیقه‌ای هم ابوالفضل جلالی است که در دوره اسکوچیچ به‌عنوان یک چهره جوان و جدید به تیم ملی آمد اما به‌خاطر مصدومیت خیلی زود از جمع ملی‌پوشان خارج شد. علی کریمی، سیامک نعمتی و جعفر سلمانی هم دیگر بازیکنانی هستند که زیرنظر اسکوچیچ در تیم‌ملی بازی کردند اما حالا دیگر مدنظر این سرمربی نیستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید