• پنج شنبه 7 بهمن 1400
  • الْخَمِيس 23 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 27

رشد نجومی اجاره خانه

قیمت اجاره مسکن شهری در دی امسال نسبت به دی سال قبل، به‌اندازه 2/5برابر در این دوره رشد کرده است
رشد فزاینده قیمت اجاره‌بها که از تابستان امسال شروع شده بود، همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین اطلاعات بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می‌دهد در دی‌ماه‌1400، تورم نقطه‌به‌نقطه اجاره مسکن شهری برای چهارمین متوالی رکورد بالای 50درصد ثبت کرده است.

سیل رفت، خرابی‌ها باقی ماند

4 هفته‌ای از آن سیل بی‌سابقه می‌گذرد؛ دست‌کم در 70سال اخیر. اما اینجا، دردها نه‌تنها تمام نشده، که خیلی بیشتر هم شده. اینجا بغض کردن و خجالت کشیدن و... دیگر سخت نیست؛ عادی شده است.

برداشت ناتمام از شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»

«وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» این شعار زیبا و حماسی اغلب در محضر رهبر انقلاب شنیده می‌شود.

قالیباف: اگر قراردادی با چین و روسیه بسته شد، در مجلس اعلام می‌کنیم

رئیس مجلس در جریان جلسه علنی روز گذشته مجلس در پاسخ به انتقاد نماینده مهریز و بافق از بی‌اطلاعی نمایندگان مجلس درخصوص جزئیات قراردادهای ایران با چین و روسیه، گفت: قراردادی بین ایران و چین بسته نشده، از نظر حقوقی اگر قراردادی بسته شود، باید به تأیید مجلس برسد.

اعتراف به یک شکست خفت‌بار

با وجود اینکه در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها و مقام‌های غربی تلاش کردند با استفاده از حربه «کمبود وقت»، مذاکرات وین را در بن‌بست نشان دهند، اما شواهد موجود از مسیر روبه‌جلوی رایزنی‌ها، هرچند با سرعت کم، حکایت دارد.
با مشارکت بخش خصوصی یک خط از شبکه اتوبوسرانی تهران برای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی واگذار می‌شود

نمایشگاه هوای پاک با حمل و نقل برقی

با ابراز حمایت شهرداری از تولید وسایل نقلیه برقی و رویکرد جهانی توسعه خودرو‌های برقی و غیرآلاینده، ‌نمایشگاه «هوای پاک» امسال بیشتر از همه‌‌چیز به وسایل نقلیه برقی و دوچرخه اختصاص داشت.

رکورد ملاقات های وزیران و نمایندگان

خبر آخر/ روزنامه «همشهری مترو» به‌زودی منتشر می‌شود

چگونه نقشه کرونایی‌کشور قرمز شد؟

«مرد بازنده» برنده روز اول