• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 5 بهمن 1400
کد مطلب : 151825
+
-

کابوس رئالی‌ها

امباپه و مسی و نیمار هستند، کریم احتمالا نیست

کابوس رئالی‌ها

درحالی‌که نیمار به تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن برگشته و مسی هم کم‌کم از گرفتاری کرونا خارج و به ترکیب اضافه می‌شود و امباپه هم برخلاف شایعه مصدومیتش بدون درد در پیروزی 4-صفر مقابل رمس بازی کرده، در اردوی رئالی‌ها نگرانی شدیدی به‌وجود آمده است. کریم بنزما پس از خراب‌کردن نخستین پنالتی‌اش با پیراهن رئال مادرید یک اتفاق تلخ دیگر را هم تجربه کرد و با درد از زمین بیرون رفت. نگرانی رئالی‌ها این است که او به بازی حیثیتی با پاری‌سن‌ژرمن که درست 3هفته دیگر برگزار می‌شود نرسد. در همان لحظه‌ها خانه او واقع در سن‌سباستین ره‌یس هم مورد دستبرد قرار گرفت.

   الچه به نخستین تیم در تاریخ لالیگا تبدیل شد که در سانتیاگو برنابئو بدون اینکه پنالتی بزند، 2پنالتی علیه آن گرفته شده اما با این حال از رئال مساوی هم گرفته.
   رئال برای نخستین بار از اول مارس 2017که مقابل لاس‌پالماس توانسته بود اختلاف 2گل با تیم حریف را از دقیقه82جبران کند، موفق به تکرار این کار شد.
   این بیست‌وششمین باری بود که الچه در زمین رئال بازی می‌کرد. هر 6شکست رئال مقابل این تیم در زمین حریف بوده. الچه ششمین باری بود که از رئال در برنابئو مساوی می‌گرفت. در تاریخ لالیگا فقط لاس پالماس (34بازی، 5تساوی و 29شکست) بیشتر از الچه در زمین رئال پیروز نشده است.
   ادر میلیتائو با پیراهن رئال مادرید 4گل زده که 3گل آن مقابل تیم‌های منطقه والنسیا بوده است؛ 2گل به آلکویانو و یکی به الچه.
   رئال نخستین بار در یک بازی لالیگایی 2پنالتی‌زن مختلف داشت؛ بنزما خراب کرد و مودریچ گل زد. آخرین‌بار 6نوامبر 2015مقابل ساراگوسا بود که این اتفاق افتاد؛ روبینیو خراب کرد، روبرتو کارلوس گل زد.
   برای سومین بار در لالیگا پنالتی گرفته شده داور ویدیویی به سود رئال، توسط داور وسط مردود شد که 2بار آن در بازی با الچه بود؛ سال2021 پنالتی بونو از سه‌ویا روی بنزما، در سال 2020پنالتی ویکتور از الچه روی مودریچ و حالا پنالتی روی ادن آزار.
   بنزما پیش از این 16پنالتی پیاپی را گل کرده بود و این اولین‌بار بود که در رئال پنالتی خراب می‌کرد. رئالی‌ها 26پنالتی اخیرشان در لالیگا را به گل تبدیل کرده بودند. آخرین بار در سال2018 راموس مقابل سه‌ویا پنالتی خراب کرده بود.
   رئال تقریبا در همه دیدارهای آسان خود به مشکل خورده و در این فصل به تیم‌های لوانته، ویارئال، اوساسونا، اسپانیول، کادیس، ختافه، الچه و البته شریف امتیاز داده.
   با این تساوی 2-2،رئال مادرید قطعا حتی روی کاغذ هم شانسی برای رسیدن به 100 امتیاز در پایان فصل نخواهد داشت.


بعد از گل نشدن پنالتی رونالدو مقابل سه‌ویا در 20 مارس2016، بنزما به نخستین بازیکن رئال تبدیل شد که پنالتی را در لالیگا به آسمان می‌زند

فعلا تیم‌های باشگاهی به تعطیلات رفته‌اند چون فیفادی در پیش است. بعد از فیفادی تقویم رئال خیلی فشرده خواهد بود و این تیم تا اول اسفند هر 3روز یک‌بار بازی دارد. شاید کریم در این فرصت 10روزه بتواند به آمادگی برسد و از درد همسترینگ خلاص شود اما قطعا به دیدار جام حذفی مقابل اتلتیکو در 14بهمن نخواهد رسید. وینیسیوس هم برای بازی بعدی لالیگا مقابل گرانادا 5کارته و محروم شد



 

این خبر را به اشتراک بگذارید