17
دو شنبه 13 دی 1400
شماره 8404
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حراج استثنایی فصل

بازیکنانی که در تابستان رایگان می‌شوند در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی به‌حراج گذاشته خواهند شد
نقل‌وانتقالات زمستانی در بیشتر لیگ‌های اروپایی از شنبه اول ژانویه آغاز شد و برای برخی لیگ‌ها هم از امروز پنجره‌ها باز شده. طبق قانون بازیکنانی که تنها 6ماه از قراردادشان باقی مانده و در تابستان بازیکن آزاد می‌شوند، از همین حالا می‌توانند با تیم بعدی خود مذاکره و توافق کنند.
ویژه
در آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، رالف رانگنیک که پنجمین تجربه‌اش را روی نیمکت منچستریونایتد در لیگ برتر سپری خواهد کرد به مصاف ولورهمپتون می‌رود.
حامد حدادی و بهنام یخچالی در لیگ‌‌های چین و آلمان می‌درخشند اما وضعیت تیم‌هایشان تعریف چندانی ندارد.
انتخابات فدراسیون تکواندو قرار است 15دی‌ماه برگزار شود؛ مجمع انتخاباتی که در 5دوره گذشته سیدمحمد پولادگر در آن برنده بوده است. ایرج میررفیعی کاپیتان سابق تیم ملی در گفت‌وگو با همشهری درباره انتخابات و شرایط این روزهای تکواندو می‌گوید: «تکواندوی ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
علی مرادی قبل از پایان دوره 4ساله از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری کنار رفت. مرادی با سابقه 33سال کار، بازنشسته است اما به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی کنار رفتن او نارضایتی وزارت ورزش از وضعیت این فدراسیون است.
شاید بهترین تعبیر در مورد بازی پرسپولیس و تراکتور، پل خوشبختی برای سرخپوشان پایتخت باشد. پرسپولیس با هر کیفیتی که بوده در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول خودش را در کورس قهرمانی نگه داشته است.
کرونا هنوز دست از سر فوتبال برنداشته. تست دوباره برخی بازیکنان نظیر اومتیتی، لنگله، والورده، کاماوینگا و کورتوا منفی شده اما به تست‌های مثبت همچنان اضافه می‌شود.

رفتن به پرسپولیس؟ من فقط به استقلال فکر می‌کنم

رشید مظاهری که در تمام تیم‌های لیگ برتر می‌توانست گلر اول باشد در استقلال روی نیمکت هم جایی ندارد؛ او درباره شایعات پیرامونش به سوال همشهری ورزشی پاسخ داده است
رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال که فصل پرحاشیه‌ای را در جمع آبی‌ها سپری کرده است، سرانجام روز شنبه در کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد و بابت اتفاقاتی که در تمرینات چند روز قبل به‌وجود آمده بود، توضیحاتی را ارائه داد.
این فرهاد خوشبخت...

این فرهاد خوشبخت...

استقلال امسال 2تیم کامل در اختیار دارد؛ این هم منتخب تیمی که کمتر بازی کرده است
استقلال در حالی صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه می‌کند که فرهاد مجیدی برای نخستین بار موفق شده خودش تیم ببندد.
کمپدلی یکساله بست
الساندرا کمپدلی با امضای قرارداد یکساله به‌طور رسمی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد. این مربی ایتالیایی بعد از سفر 13روزه به ایران و حضور در چند بازی از لیگ برتر و دسته یک زنان و همچنین بازدید از امکانات ایران، قراردادش را دیروز امضا کرد.
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته سیزدهم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4113

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8404

جدول 8404
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز برگزار می‌شود تا فقط 2هفته دیگر به پایان نیم‌فصل اول رقابت‌ها باقی بماند. با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به برگزاری همه بازی‌ها در یک روز مطرح شد، بازی‌های این هفته هم مانند 2هفته قبلی در یک روز برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزان سازمان لیگ ثابت کنند یا چیزی از برنامه‌ریزی نمی‌دانند یا اساسا علاقه‌ای به فوتبال و تماشای آن ندارند!
لیگ خوشگلی داریم که از روز اول تا آخرش همه تیم‌ها بیرون از زمین دنبال پیروزی‌های 3 بر صفر انضباطی و اداری هستند.
مهدی مهدی‌پور با پیشرفتی که در هفته‌های اخیر داشت، بالاخره در پایان هفته دوازدهم به صدر جدول بازیکنان لیگ رسید و حالا بهترین بازیکن این فصل از نگاه متریکا است.