25
دو شنبه 13 دی 1400
شماره 8404
صفحه‌های 17 تا 27
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سحر بود. برف می‌آمد تا به زانو برسد. سوز سرمای غریبانه‌ای در کوچه‌پسکوچه‌های قنات ملک پرسه می‌زد.
آنچه در مورد زندگی مردان بزرگ اهمیت فراوانی پیدا می‌کند، رویه‌های زندگی آنان است. اینکه با خانواده خود چطور رفتار می‌کردند و چه نگاهی به ورزش و سفر و دیگر امورات زندگی داشتند و... .
انسان‌های بزرگ، معمولا زندگی‌های پرباری هم دارند. به این شکل که هم مشغله فراوانی دارند و هم سعی می‌کنند حتی یک دقیقه را هم از دست ندهند. آنها به دلیل اهداف مشخصی که دارند، اولویت‌های‌ زندگی‌شان مشخص است و همین امر باعث تمرکز زیادی در زندگی‌شان شده و برکت این زندگی‌ها را افزایش می‌دهد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه:

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: شهید سلیمانی یک دیپلمات به‌روز بود

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فعلی ایران است که پیش از شهادت سردار سلیمانی به‌واسطه فعالیت در حوزه‌های منطقه‌ای، روابط نزدیکی با سردار داشت.

قرارگاه مرد بی‌قرار

کرمانی‌ها ارادت خاص خودشان را به سردارشان، در همان مراسم تشییع نشان دادند؛ جایی که شهر یکپارچه عزادار شده بود و تصاویر آن تشییع، هنوز هم از ذهن‌ها پاک نشده.
از علقمه، تا بصره و کرمان و زائران هلندی
از علقمه، تا بصره و کرمان و زائران هلندی
نیمه‌جان، با دستان لرزان مزار سرد را جست‌وجو می‌کند. انگشتان فرتوتش را میان نوشته‌ها می‌برد؛‌ از پشت نگاه تاریک پیرزن مروارید می‌چکد روی واژه شهید. همهمه است.
PDF صفحه‌های 17 تا 27
کوتاه صفحه‌های 17 تا 27
سال۹۸. چند ‌ماه قبل از آسمانی‌شدن سردار. در اردیبهشت. سیل افتاد به جان خوزستان‌مان. روزهایی که دوباره خاکریزها ساخته شد و سنگرها علم.