05
دو شنبه 13 دی 1400
شماره 8404
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آمار خبر/ روند شاخص کل بورس تهران در روز گذشته
برای 4‌استان بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و فارس هشدار قرمز بارش شدید برف و باران در هفته جاری اعلام می‌‌کنیم و از مردم می‌خواهیم در این ایام از سفر به این مناطق خودداری کنند.
بازار طلا ازجمله ‌بازارهایی است که کرونا و شرایط نامساعد اقتصادی مردم، بیشترین آسیب را به آن وارد کرد. بازار مصنوعات طلا طی 2سال گذشته رکودی سنگین را پشت سر گذاشته و طی این مدت سرمایه‌های کوچک خانگی‌ که پیش‌تر به تکه‌های کوچک طلا تبدیل می‌شد، به سمت خرید سکه و ارز رفت.
گزارش میدانی همشهری از افزایش قیمت خودرو در آگهی‌های فروش اینترنتی حکایت دارد

عرضه قطره‌چکانی، خودرو را گران‌ترکرد

صنعت
تداوم عرضه قطره‌چکانی خودروهای داخلی موجب تداوم سیر صعودی قیمت‌ها در آگهی‌های فروش فضای مجازی شد؛ به‌نحوی که دیروز برخی از انواع پراید و پژو افزایش قیمت یک تا 3میلیون تومانی را تجربه کردند.
کاهش قیمت قارچ

کاهش قیمت قارچ

قیمت قارچ در میادین میوه و تره‌بار پایین آمد. به گزارش همشهری، نرخنامه جدید میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری حاکی از آن است که قیمت قارچ در میادین میوه‌و تره‌بار بعد از ماه‌ها روند افزایشی، دوباره کاهشی شده و گرچه در مقایسه با نرخ‌های ابتدای امسال تفاوت فاحشی دارد، اما در قیاس با شهریورماه قیمت این محصول کاهش زیادی نشان می‌دهد.
عدد خبر/ 29500تومان
دیروز قیمت هر دلارآمریکا با240تومان کاهش به 29هزارو500تومان رسید. قیمت هر یورو هم 275تومان نزول کرد و به نرخ 33هزارو 545تومان مبادله شد.