• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 13 دی 1400
کد مطلب : 149905
+
-

نکته بازی/ کدام بازی‌ها 3 هیچ نمی‌شود؟


لیگ خوشگلی داریم که از روز اول تا آخرش همه تیم‌ها بیرون از زمین دنبال پیروزی‌های 3 بر صفر انضباطی و اداری هستند. غیراز غائله بازیکن غیرمجاز گل‌گهر که فعلا 3مسابقه را 3 بر صفر کرده، کلی تلاش دیگر هم برای تغییر نتیجه داشته‌ایم؛ از اعتراض باشگاه نساجی به حضور بدون مجوز بازیکنان خارجی استقلال در مقابل این تیم تا داستان اخیر شکایت چند باشگاه از بازیکن نفت آبادان. الان داستان این است که چند تیم می‌گویند حسین ساکی با شناسنامه یک نفر دیگر در مسابقات شرکت کرده و بازی این تیم‌ها با صنعت نفت باید 3بر صفر به سود رقبا اعلام شود. هنوز نمی‌دانیم سرانجام این شکایت چه خواهد شد، اما کم‌کم فدراسیون باید لیست مسابقاتی که 3هیچ نمی‌شود را در اختیار مردم قرار بدهد!

دائم‌التکذیب، دائم‌التوضیح

رشید مظاهری در حال پشت سر گذاشتن یک فصل عجیب است. هروقت استقلال بازی دارد، نمی‌دانیم ترکیب تیم یا طبیعتا نتیجه بازی چیست، فقط می‌دانیم رشید مظاهری قرار است از فهرست خط بخورد! البته برای اینکه تنوعی ایجاد شود، رشید هر 3 هفته یک‌بار به کمیته انضباطی باشگاه هم معرفی می‌شود. به این ترتیب او ناچار است مدام توضیح بدهد که مشکلی نداشته، سخت در حال تمرین است یا اختلافی با کسی ندارد. وسط این گرفتاری‌ها، مظاهری را در کلانتری هم دیده‌اند که باز باعث شده دروازه‌بان استقلال ناچار به ارائه توضیحاتی شود. او شایعه بازداشتش را تکذیب کرده و گفته اختلافات مالی دارد. کلا این فصل برای رشید مظاهری با توضیح و تکذیب در حال تمام شدن است.

مگر هفته آخر بود؟

فیلمی منتشر شده از آرش رضاوند که او را به دردسر انداخته است. هافبک استقلال که هواداران خیلی هم بابت خروجش از ترکیب اصلی تیم ناراحت نیستند، پیش از بازی با فولاد با گوشی موبایل وارد زمین چمن شده و هنگام گرم کردن، از آن استفاده کرده است! طبیعتا چنین رفتاری آماتور و غیرحرفه‌ای است و هیچ کجای جهان دیده نمی‌شود. پخش فیلم این اتفاق، ممکن است وضعیت رضاوند را از قبل هم بدتر کند. با این حال گویا او در جمع همبازیانش گفته: «برایم حاشیه الکی می‌سازند. من داشتم نتایج بازی‌های همزمان را چک می‌کردم.» مگر هفته آخر بوده که نتایج سایر مسابقات این قدر اهمیت داشته باشد استاد؟ بعد هم اگر از بقیه می‌پرسیدی، به شما جواب می‌دادند. حالا حال «نتایج همزمان» خوب بود؟




 

این خبر را به اشتراک بگذارید