21
دو شنبه 13 دی 1400
شماره 8404
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جوابیه بانک پاسارگاد درباره شرکت گسترش انرژی

روزنامه همشهری 24آبان‌ماه امسال گزارشی با عنوان «نامه جبهه تحول‌خواهان انقلابی به رئیس‌جمهوری درباره مبارزه با فساد» را بازتاب داد که در آن برخی فعالیت‌های شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، زیرمجموعه بانک پاسارگاد و اعمال نفوذ وزیر سابق نفت در تعیین مدیرعامل این شرکت مورد بررسی قرار گرفته بود.
ویژه
اغلب مراکز بهداشت از ارائه خدمات نمونه‌برداری تست کرونا خودداری کرده و مراجعان را سرگردان می‌کنند .
دختر شیشه‌ای برای سرقت از خانه مادرش 2 سارق اجیر کرد اما سارقان زمانی که قصد داشتند برای دومین بار نقشه سرقت را عملی کنند، دستشان رو شد.
تصادف زنجیره‌ای 14خودرو در بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری به مرگ سرنشین یکی از خودروها منجر شد.
شرور معروف شرق کشور و همدستانش در درگیری با رزمندگان سپاه از پا درآمدند

انتقام از اشرار مسلح

رزمندگان قرارگاه قدس سپاه پاسداران که سایه به سایه در تعقیب اشرار مسلح و عاملان شهادت 2نفر از همرزمان‌شان بودند در تازه‌ترین عملیات خود غلام شه‌بخش از اشرار معروف سیستان و بلوچستان و 5نفر از همدستان او را به هلاکت رساندند.
جنایت هولناک پسر خوشگذران

جنایت هولناک پسر خوشگذران

پسر جوان که بر سر پول با پدرش درگیر شده و او را به قتل رسانده است، پس از دستگیری مدعی شد که پشیمان است و اصلا قصد جنایت نداشته است.
پاسخ مسئولان / نصب چراغ چشمک‌زن در جزیره میانی خیابان مهران پیگیری می‌شود
روابط‌عمومی منطقه 19شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «نصب چراغ راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی در تقاطع مهران» در ستون با مردم روز 5دی‌ماه پاسخ داده است:
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مردی که با حضور در اطراف صرافی‌ها مدعی می‌شد خریدار دلار با قیمت بیشتر از بازار است، یک کلاهبردار بود که با این شگرد، طعمه‌هایش را سرکیسه می‌کرد.