• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 13 دی 1400
کد مطلب : 149908
+
-

آماربازی/ 7/29

آماربازی/ 7/29

مهدی مهدی‌پور با پیشرفتی که در هفته‌های اخیر داشت، بالاخره در پایان هفته دوازدهم به صدر جدول بازیکنان لیگ رسید و حالا بهترین بازیکن این فصل از نگاه متریکا است. هافبک شماره9استقلال در بازی با فولاد نمره 8.08را از متریکا گرفت که دومین نمره خوب او در این فصل بود. با این نمره، میانگین امتیازات مهدی‌پور در این فصل به 7.29رسید تا او بالاتر از دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) و امید عالیشاه (پرسپولیس) صدرنشین جدول بازیکنان شود. اسماعیلی‌فر هفته‌ها صدرنشین جدول بود اما همزمان با افت سپاهان، او هم افت کرد و فعلا صدر جدول را از دست داده است. مهدی‌پور در هفته‌های اخیر یک گل زده و 3پاس گل برای استقلال داده و در 2بازی اخیر هم بهترین بازیکن میدان بوده است.

7/09
 همزمان با صدرنشین شدن مهدی‌پور در جدول بازیکنان، دروازه‌بان استقلال هم برای نخستین بار در این فصل صدرنشین جدول دروازه‌بان‌ها شد. در این جدول از ابتدای فصل حسین پورحمیدی (آلومینیوم) و محسن فروزان (گل‌گهر) به تناوب صدرنشین می‌شدند اما آنها در این هفته به‌ترتیب 3و 2گل خوردند و امتیازات خوبی نگرفتند. اما سیدحسین حسینی این هفته پنجمین کلین‌شیت متوالی‌اش را ثبت کرد و تعداد کلین‌شیت‌های این فصلش را به 7(از 8بازی) رساند. او مقابل فولاد نمره 7.51را از متریکا گرفت که سومین نمره برتر خودش در این فصل بود. حالا میانگین امتیازات حسینی 7.09است که او را با اختلافی ناچیز نسبت به رقبا در صدر قرار می‌دهد. احمد گوهری (نفت آبادان) هم با درخشش هفته‌های اخیرش به رتبه دوم رسیده است.

7/08
 در جدول فنی تیم‌ها در سایت متریکا هم صدر جدول به رنگ آبی است. در این رده‌بندی استقلال با امتیاز 7.08در صدر قرار دارد تا ثابت شود علاوه بر بهترین نتایج، بهترین عملکرد را هم تا این مقطع داشته است. تیم مجیدی کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت را داشته و در شوت زدن به دروازه حریفان هم بعد از سپاهان دومین تیم موفق لیگ است. تیم گل‌گهر با امتیاز 7.04پشت سر استقلال در رتبه دوم قرار دارد و پرسپولیس با امتیاز 7.01سوم است. گل‌گهر حتی اگر آن 7امتیاز را هم با حکم انضباطی از دست نمی‌داد باز هم در جدول لیگ پایین‌تر از پرسپولیس بود اما جدول فنی متریکا نشان می‌دهد عملکرد فنی تیم قلعه‌نویی بهتر از تیم یحیی بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید