17
یکشنبه 5 دی 1400
شماره 8397
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حال پرسپولیس خوب نیست

سرخپوشان فاصله چندانی با صدر ندارند، اما نمایش‌های این تیم کسی را راضی نمی‌کند
به جدول لیگ برتر که نگاه کنیم، پرسپولیس 22‌ امتیازی را فقط در 3‌ امتیازی استقلال صدرنشین می‌بینیم. تازه این در شرایطی است که کمیته استیناف 2‌ امتیاز بازی با گل‌گهر را از حساب آبی‌ها کسر نکند. بنابراین چیزی به اسم «بحران» مطلقا نمی‌تواند وجود داشته باشد. با این حال آنچه امروز هوادار پرسپولیس را آزار می‌دهد، نمایش‌های دور از انتظار سرخپوشان در زمین بازی است.
ویژه
با وجود اینکه هنوز پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا باز نشده، اخبار مربوط به نقل‌وانتقالات داغ‌تر از هر زمان دیگری منتشر می‌شوند. غیراز فران تورس که گفته می‌شود انتقال 10+55میلیون یورویی او از من‌سیتی به بارسا قطعی است و فقط بارسلونا باید برای ثبت قانونی آن تا باز شدن پنجره و فروش چند بازیکن خود صبر کند، ارلینگ هالند پرخبرترین بازیکن بحث‌های نقل‌وانتقالاتی است.
با نزدیک شدن به پایان سال2021و پایان رسمی نیم‌فصل سال فوتبالی، هر رسانه‌ای اقدام به انتخاب بهترین‌های فوتبال در سال گذشته میلادی کرده که بیشترشان مثل توپ طلا کاملا سلیقه‌ای است، اما چیزی که سلیقه در ‌آن نقش ندارد، آماری است که خودش درباره بهترین‌ها حرف می‌زند.
برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر هفته دوازدهم
بهترین عنوانی که می‌توان برای حال و هوای این روزهای کشتی فرنگی انتخاب کرد «جنگ داخلی» است.
گادوین منشا، مهاجم تیم مس رفسنجان در 11‌هفته گذشته لیگ برتر 7‌گل برای تیمش زده و فعلا صدر جدول گلزنان به نام اوست. برخلاف بازیکنان بزرگی که این فصل پنالتی‌های حساسی را از دست داده‌اند، منشا 5‌گل از این 7‌گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.
در تعطیلی کریسمس فعلا همه لیگ‌ها به تعطیلی رفته‌اند غیراز لیگ برتر انگلیس که تعطیل‌بردار نیست چون بازی‌های باکسینگ‌دی که معمولا در تعیین قهرمان پایان فصل نقش زیادی دارد، قرار است هر دو ‌روز یک‌بار برگزار شود.

ورود آماتورها ممنوع!

حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا هم منطقی بود و هم قابل پیش‌بینی؛ شاید این حذف برای سرخابی‌ها مفیدتر از حضور در لیگ قهرمانان باشد
حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را باید قطعی دانست. اما این تصور که حذف سرخابی‌ها فاجعه‌ای تلخ برای فوتبال ایران است و باعث ناراحتی هواداران این دو تیم می‌شود، تصور اشتباه و اغراق‌آمیزی به‌نظر می‌رسد.
خودتان را جمع کنید که فحش نخوریم!

خودتان را جمع کنید که فحش نخوریم!

محرم نویدکیا در نخستین تمرین تیمش بعد از شکست‌های اخیر اولتیماتوم شدیدی به بازیکنانش داد
بدبین‌ترین هواداران سپاهان هم تصور نمی‌کردند این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل پیکان شکست بخورد؛ تیمی که از پرسپولیس و استقلال 6گل دریافت کرد و در این دو بازی از لحاظ فنی هم نمایش خوبی نداشت.
گل‌زن / بیماری بهانه بود؟
ماجرای قهر و آشتی‌ بازیکنان در تیم ملی فوتبال زنان بیش از حد حاشیه‌ساز شده است.
یادداشت
سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال انگار بازی‌های لیگ را از سر رفع تکلیف برگزار می‌کنند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4106

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8397

جدول 8397
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در این کشور «دکتر» عجیب و غریب کم نداریم، اما داستان سیاوش یزدانی از همه جالب‌تر است. مدافع استقلال به‌خاطر گاف تاریخی‌اش در آزمون دکتری یعنی عکس گرفتن از صفحه امتحانی سوژه شد.
تیم سپاهان با امید گل 1.59فقط یک گل زد اما پیکان با امید گل 0.49به 2گل رسید و شاگردان محرم نویدکیا را شکست داد. زردپوشان اصفهان در هر 4مسابقه‌ای که شکست خورده‌اند،
اشتباه اگر یک‌بار اتفاق بیفتد قابل اغماض است، اما تکرار هر باره آن جای بحث دارد. یکی از نکات به‌جا مانده از پیروزی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن، اصرار عجیب عیسی آل‌کثیر برای زدن ضربه پنالتی سرخپوشان بود.